سرمربی تیم نساجی مازندران پس از صعود تیماش به فصل آینده لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور گفت: که از فردا برای چهار بازی باقیمانده لیگ دسته یک و قهرمانی در این رقابتها تلاش بیشتری خواهیم کرد.
سرمربی تیم نساجی مازندران پس از صعود تیماش به فصل آینده لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور گفت: که از فردا برای چهار بازی باقیمانده لیگ دسته یک و قهرمانی در این رقابتها تلاش بیشتری خواهیم کرد.
© 2024 پایگاه خبری چهاردانگه - تمامی حقوق برای این پایگاه خبری محفوظ می باشد.