پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نخستین همایش ملی توانمندسازی فردی-اجتماعی افراد با نیازهای ویژه

نخستین همایش ملی توانمند سازی فردی – اجتماعی افراد با نیازهای ویژه توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات در تاريخ 23 و 24 مهرماه سال 1393 برگزار می شود.

0

 

ارسال خبر از آقاي دكتر مجيد پاكدامن

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، نخستین همایش ملی توانمند سازی فردی – اجتماعی افراد با نیازهای ویژه توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات در تاريخ 23 و 24 مهرماه سال 1393 برگزار می شود. این همایش با هدف ایجاد فضای علمی و کاربردی برای اساتید و متخصصان بین رشته ای (روان شناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی، مشاوره، علوم توان بخشی، فنی و مهندسی و …) و به منظور تبادل یافته های جدید بنیادی و کاربردی در ارتباط با توان افزایی و توانمندسازی افراد با نیازهای ویژه برنامه ریزی شده است.

 

نتایج حاصل از این همایش می تواند در خوداتکایی، توانمندسازی و سلامت روان شناختي گروه های مختلف با نیازهای خاص، خانواده های آنان و پيوند بين جامعه و دانشگاه اثر گذار باشد.

 

poster

 

در این همایش شیوه های نوین در پیش گیری، تشخیص، و توانمندسازی و درمان انواع گروه های دارای نیازهای ویژه مانند اختلالات یادگیری، اختلالات فراگیر تحولی ، اختلالات رفتاری، نقائص حسی و حرکتی، و هم چنین کودکان و نوجوانان در معرض خطر یا آسیب دیده اجتماعی مورد توجه قرار گیرند.

 

آسیب شناسی گروه های مزبور، توجه به حقوق فردی و اجتماعی آنان، موضوعات مرتبط با انواع توانمندسازی، نقش خانواده، نقش مراکز علمی و آموزشی، و سایر نهادهای اجتماعی از جمله محورهای تعریف شده برای این همایش است. علاوه بر این، برگزاری کارگاه های متعدد توانمندسازی از جمله تمهیدات دیگر در این همایش خواهد بود.

 

علاقه مندان و پژوهشگران مي توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر به سايت همايش مراجعه نمايند:

http://isep-2014.ir/
tel:05625262155
Fax:05625262155
info@iauq.ir

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.