پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نتیجه 3 بر صفر به نفع پرسپولیس و 2 جلسه محرومیت برای امید عالیشاه

با اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال؛

با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بازی پرسپولیس و تراکتور 3 بر صفر به سود سرخ‌پوشان تهرانی شد و امید عالیشاه هم 2 جلسه از بازی برای پرسپولیس محروم شد.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش 3 ، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بعد از کش و قوس‌های فراوان حکم خود را درباره بازی نیمه‌تمام مانده تراکتور و پرسپولیس را اعلام کرد. بر اساس این حکم پرسپولیس با نتیجه 3 بر صفر برنده این مسابقه شد.

تراکتور و پرسپولیس روز 29 اردیبهشت ماه از هفته بیست و هشتم لیگ برتر در تبریز مقابل یکدیگر قرار گرفتند و این مسابقه تا حوالی دقیقه 70 ادامه یافت اما به جنجال کشیده شدن بازی توسط هواداران تیم تراکتور و پرتاب‌های متوالی سنگ و اشیا به داخل زمین باعث شد تا داور بازی را نیمه‌تمام بگذارد.

حالا کمیته انضباطی بعد از بررسی جوانب پرونده حکم خود را در این خصوص صادر کرده و رای به 3 بر صفر شدن بازی به سود پرسپولیس داده است.
احکام صادر شده از سوی کمیته انضباطی در خصوص مسابقه تراکتور و پرسپولیس به شرح ذیل است:

 

**3 بر صفر به سود پرسپولیس و محرومیت از بازی خانگی

انشای حکم کمیته انضباطی طبق معمول همراه با ارجاعات حقوقی و دشوار فهم است اما باشگاه تراکتور به این دلایل محکوم شناخته شده است:

*پرتاب اشیاء (اعم از از سنگ و بطری آب) ، استعمال لیزر و استفاده از الفاظ موهن از سوی تماشاگران منتسب

*نقض اصول کلی رفتار از طریق ورود بیش از حد تماشاگران به ورزشگاه

*مسئول تشخیص داده شدن باشگاه تراکتور در نیمه تمام ماندن مسابقه از دقیقه 71 به بعد به دلیل عدم وجود امنیت کافی در برگزاری ادامه آن
با این موارد، تراکتور ضمن بازنده شدن در بازی پرسپولیس (3-0)، باید 350 میلیون تومان جریمه نیز به کمیته انضباطی پرداخت کند.

ضمنا آنها به دو جلسه بازی بدون تماشاگر محروم شده‌اند که یک جلسه آن تعلیقی است اما در صورت تخلف مجدد دوباره به جریان خواهد افتاد اما اگر فصل بعد تخلفی از سوی هواداران مشاهده نشود محرومیت تعلیقی بخشیده می‌شود.

**دو جلسه محرومیت برای عالیشاه

کمیته انضباطی درباره اقدام امید عالیشاه نیز اینگونه حکم داده است:«در خصوص تخلف آقای امید عالیشاه بازیکن تیم پرسپولیس مبنی بر تحریک عمومی مستند به ماده ۶۰ مقررات انضباطی نامبرده با رعایت ماده ۹۴ این مقررات به لحاظ فقدان سابقه انضباطی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی که یک جلسه آن به مدت یک سال تعلیق می‌گردد و نیز پرداخت مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌شود.»

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.