پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ناکامی اتحادیه اروپا در اغتشاشات اخیر/ سپاه کربلا تحریم شدنی نیست

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تقریبا ۵ ماه از اغتشاشات اخیر در کشور می‌گذرد و با کنار رفتن غبار فتنه، دست حامیان اغتشاشات برای مردم رو شده است.

کشور‌های غربی که با حمایت‌های آشکار از جبهه معاندین و ضد انقلاب علیه نظام اسلامی همه توان خود را برای همکاری با براندازان نظام به کار گرفتند و با امپراطوری رسانه‌ای و راه اندازی یک جنگ جهانی رسانه‌ای در تلاش برای القای یاس و ناامیدی در بین مردم کشور بودند، اما بصیرت و هوشیاری دوباره مردم همه محاسبات شان را برای این اغتشاش از قبل برنامه ریزی شده، به‌هم زد.

از این رو اتحادیه اروپا با اقدامی کینه توزانه و خصمانه اسامی افراد و نهادهای ایرانی را در فهرست تحریم‌های مضحکانه خود قرار داد که در این میان نام سپاه کربلا استان مازندران هم دیده می‌شود.

البته پیش از این سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا نیز از سوی اتحادیه اروپا تحریم شده بود.

در همین رابطه گفت‌وگویی با سردار مسلمی در رابطه با تحریم در این خبرگزاری منتشر شده بود فرمانده سپاه کربلا گفته بود: طبیعتا این قبیل اقدامات غرب، مضحکانه و خنده دار است، از روزی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، بدخواهان و دشمنان انقلاب این کشور را همه جوره تحریم کردند، این قبیل لیست‌های تحریمی چیزی جدیدی نبوده و نیست جز آنکه بااین اقدام، علاوه بر نشان دادن کارکرد غیر موثرشان در جلوگیری از رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی، باعث مضحکه خود هم شدند.

وی خاطرنشان کرده بود: غربی‌ها یا نمی‌دانند، یا کسانی هستند که به آن‌ها اطلاعات غلط می‌دهند. شما به سازوکار تحریم‌های اخیر نگاه کنید، گفتند این تحریم‌ها شامل مسدود کردن دارایی‌ها، ممنوعیت سفر به اتحادیه اروپا، و ممنوعیت در دسترسی به منابع مالی یا اقتصادی افراد و… است، حال اینکه فرمانده سپاه استانی بیشترین سفرش درون استانی و به مناطق محروم برای محرومیت زدایی و یا استان‌هایی که در بحران‌های طبیعی نیاز به کمک داشته باشند، است و بهترین تفریح خودبنده هم بودن در کنار گروه‌های جهادی در مناطق محروم است.

فرمانده سپاه کربلا افزود: از اینکه کشور‌های اروپایی با بهانه حقوق بشر علیه کشور و مسؤولان آن دست به اقدام تحریمی مضحک می‌زنند، نه تنها تعجب نمی‌کنیم بلکه آن‌ها را فاقد ارزش و اهمیت می‌دانیم، کشور‌هایی که خود را مهد آزادی و دموکراسی میدانند، اما اصلی‌ترین ناقضان حقوق بشر هستند.

سردار مسلمی بیان کرد: قاطعانه می‌گویم این تحریم‌ها نه تنها هیچ اثری در عزم و اراده فرماندهان سپاه به ویژه شخص بنده ندارد بلکه اگر دشمن چنین اقدام کینه توزانه‌ای را علیه سرباز نظام نداشته باشد، جای سوال است. دشمن کارش دشمنی است و ماهیتش همین است. شما نگاه کنید آیا تحریم‌ها علیه حاج قاسم و جبهه مقاومت باعث توقف آن‌ها شد؟

سردار سیاوش مسلمی همچنین در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا در قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی، گفت: این اقدام اروپا از سر استیصال و درماندگی است، سپاه پاسداران مردمی ترین نیروی نظامی، امنیتی، سیاسی و فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامیست.

وی افزود: امروز سپاه برای دفاع از همه مظلومین جهان اسلام در صحنه های مورد نیاز حضور پیدا کرد و تمام نقشه های استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌اللمل را نقش برآب کرد که  این اقدام درست، منطقی و حکمیانه سپاه منجر به این شد که با فتنه صهیونیسم و آمریکا، اروپا دست به این اقدام بزند که آن هم نشان دهنده ضعف این اتحادیه است.

مسلمی در ادامه با تصریح بر اینکه سپاه با بهره‌گیری از ظرفیت عظیم و قدرتمند بسیج و مردم وفادار به انقلاب اسلامی برای  پایداری امنیت نظام و برطرف شدن مشکلات آحاد مردم در صحنه است، خاطرنشان کرد:  افتخار مجموعه سپاه است که در خدمت مردم ، برای مردم و با مردم باشد که این  یکی از ویژگی‌های برجسته است و سپاه به آن افتخار می‌کند.

همچنین روز گذشته حجت الاسلام زارعی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان مازندران در محکومیت اقدام اخیر پارلمان اروپا با حضور در ستاد فرماندهی سپاه کربلا با سردار سیاوش مسلمی  فرمانده سپاه کربلا دیدار و از مجاهدت‌های این نهاد در محرومیت زدایی و خدمت‌رسانی به مردم و نیز ایجاد امنیت پایدار و مقابله و مبارزه با گروه‌ها و اقدامات تروریستی قدردانی کرد.

پایان پیام/۸۶۰۴۱ /غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.