پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نامگذاری کوچه محل زندگی مادر باعفت ،با عنوان کوچه شهیده فولادی

2

 

به گزارش خبر نگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری ، اعضای شورای شهر نکاء به مناسبت روز مادر  با  خانواده محترم معصومه فولادی دیدار کردند.

 

در این دیدار محمد رضا غلامی رئیس شورای شهر نکاء  ضمن عرض تسلیت و آرزوی صبر برای  خانواده فولاذی، بیان داشتند که این نوع مرگ تسلیت ندارد بلکه تبریک دارد و موجب افتخار و سربلندی خانواده و شهرمان گردیده است.

 

رئیس شورا افزوده است با توجه به اینکه بنده شناخت کامل نسبت به خانواده های سادات قلعه سریهای مقیم در نکا به ویژه این خانواده دارم این مزد و اجر آن نان حلالی که با زحمت و مشقّت فراوان روی سفره آمده است ،می باشد .

 

در ادامه غلامی اظهار داشت، امیدوارم که از این رفتار و منش در جامعه اسلامی و ایران زمین و شهرمان الگو برای زنان و مردان با عفاف باشد، همچنان که این بانو این الگو و سیره را از حضرت فاطمه زهرا (س) در سرشت خود نهادینه کردند.

 

غلامی ریاست شورای اسلامی شهر جهت تقدیر و تشکر و جهت جاودانه ماندن نام این شهیده و جهت ترویج این فرهنگ به اتفاق اعضاء محترم شورا کوچه محل زندگی این بانو شهیده را به نام کوچه شهیده معصومه فولادی نامگذاری کردند و به خانواده اعلام نمودند.

 

2 نظرات
  1. اتابک می گوید

    با درود بر روح پرفتوح این مادر و این شهیده بزرگوار. خدایش بعضی از انسانها چقدر پست و کثیف میشن که به خودشون اجازه میدن دست به همچین جنایتی بزنند. دوستان اگر خاطرتون باشه چند وقت پیش در کشور ترکیه شبیه به همین حادثه رخ داده بود زنان ترکیه در حمایت از آن دختر تظاهرات کردند. ولی متاسفانه خانمهای مازندرانی و علی الخصوص چهاردانگه ایها هیچ حرکتی انجام نمیدهند تا لااقل دیگر شاهد همچین جنایتی نباشیم. دیگه واقعاً بدم میاد بگم مرد هستیم. بابا ای مررررررررررد داری به کجا میرسی!
    معصومه شد امروز گرفتار خشونت
    کس نیست دل آسوده از خشونت
    از مدرسه تا مسجد و از خانه به بازار
    هر جا نگر نیست جزآثار خشونت.
    روحش شاد.

  2. ز کیاسری می گوید

    مرا به کعبه چه حاجت / بوسه بر دستان مادری می زنم که برای لمس دستانش وضو باید ساخت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.