پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

موسسه خیریه خیمه‌گاه اهل بیت فعالیت خود را آغاز کرد

موسسه خیریه خیمه‌گاه اهل بیت برای نخستین‌بار در منطقه چهاردانگه آغاز به کار کرد.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، معصومه علیزاده بنیانگذار موسسه خیریه خیمه‌گاه اهل بیت چهاردانگه در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: هدف از تاسیس این موسسه کمک به افراد بی‌بضاعت در منطقه چهاردانگه است که تعداد آنها نیز بسیار زیاد است.

 

وی تصریح کرد: مدت زمان ایجاد این موسسه حدود یک ماه است که همه مجوز‌های لازم از مسئولان شهرستانی و استانی دریافت شد و قرار است که در نیمه ماه مبارک رمضان در شهر کیاسر با حضور مسئولان شهرستانی و نمایندگان مجلس و مسئولان شهری ساری افتتاح شود.

 

موسس خیریه خیمه‌گاه اهل بیت چهاردانگه ادامه داد: این موسسه قرار است با کمک افراد خیر که در حین تاسیس این موسسه کمک کار من بودند اداره شود.

 

علیزاده با اعلام اینکه در زمان بسیار کوتاهی توانستیم مبلغ 80 میلیون ریال کمک جمع‌آوری و این کمک‌ها را به افراد بی‌بضاعت در سطح روستاهای این منطقه تقسیم کنیم، خاطرنشان کرد: در نخستین اقدام 154 سبد کالا بین مردم منطقه توزیع شد و طبق برنامه تلاش داریم که تا پایان ماه رمضان نیز 100 سبد کالای دیگر نیز در بین روستاها منطقه توزیع شود.

 

موسس خیریه خیمه‌گاه اهل بیت چهاردانگه مازندران با اشاره به اعلام آمادگی افراد خیر توانمند که اهل منطقه نیز هستند، گفت: این موسسه مورد استقبال خیران این منطقه قرار گرفت و پس از افتتاح رسمی تلاش داریم که فعالیت گسترده‌تری در این منطقه انجام دهیم.

 

وی بیان داشت: فعالیت این موسسه در قالب تامین جهیزیه برای دختران دم بخت، تامین هزینه تحصیل برای دانش‌آموزان مستعد و محروم و نیز تامین هزینه درمان برای بیماران نیازمند منطقه گسترش می‌یابد.

 

به گزارش فارس، منطقه چهاردانگه یکی از نقاط محروم مازندران است و به دلیل دوری از مرکز استان و یکی از نقاط کم‌برخودار استان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.