پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مهربانی دل می‌خواهد؛ نه دلیل + فیلم و تصاویر

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سرویس اجتماعی| مهربانی دل می‌خواهد نه دلیل و این را مردم ما به خوبی توانستند بعد از شیوع ویروس کرونا معنا کنند؛ چرا که از زمانی‌که بحث شیوع ویروس کرونا مطرح شد شاهد بروز مشکلاتی بودیم که مردم تا از این مسائل باخبر شدند سعی کردند به نوبه خود گوشه‌ای از کار را بگیرند و همچنین پاسخ  کسانی که در این راه زحمت می‌کشند را بدهند البته هر کس در وسع خود…

 

مردم ما ثابت کردند نمی‌توانند نسبت به دردهای همنوعان خود بی‌تفاوت باشند و این موضوع را در مشکلات متعدد ثابت کردند از زلزله بگیر تا سیل و حالا هم کرونا…

علی داودی دبیر ستاد مردمی مقابله با کرونا در بابل سازمان‌های مردم نهاد و عضو هیات مدیره مجمع خیران سلامت بابل جز کسانی بوده که طی ماه‌های گذشته خواب و خوراک نداشته و از خرید دستگاه اکسیژن تا تولید ماسک و توزیع موادضدعفونی جز کارهایش برای قطع زنجیره کرونا و کمک به سلامت مردم بوده است.

 

وی با  تسلیت به خانواده‌هایی که در این مدت داغدار شدند و عزیزان خود را از دست دادند، می‌گوید: از روزهای ابتدایی اسفند کارمان آغاز شد ابتدا تلاش زخمت‌کشان عرصه خدمت و جامعه پزشکی را دیدیم برای دادن روحیه و باتوجه به خستگی آنان پکیجی برای پرستاران بیمارستان تهیه کردیم تا بتوانیم گوشه‌ای از خستگی‌شان را کاهش دهیم و اولین حرکت و جرقه ما بود.

 

وی معتقد است حمایت همه مردم ما بود که هر کدام گوشه‌ای از کار را گرفتند تا این اتفاق بی‌سابقه و همبستگی ملی اتفاق افتاد.

این موضوع را به عینه می‌توان در تولید ماسک اشاره کرد که علاوه بر فعال شدن تولیدی‌ها حتی زنان خانه‌دار نیز در این زمینه فعال شدند.

 

تولید ماسک حتی به روستاها رسید و در این زمینه شیرزنان بسیاری پشت صحنه تلاش کردند و کارهای ماندگارشان همچنان تداوم دارد.

 

وقتی تولید ماسک به حدی رسید که دیگر پاسخگوی نیازها بودیم در کنار ادامه تولید ماسک مسیر را ادامه دادیم و یکی از کارها این بود که از فضا خارج شدیم و به دنبال مشکلات رفتیم که یکی از مسائل آلودگی نان بودیم که تمرکزمان را روی تولید نان بهداشتی وبسته‌بندی بهداشتی البته با همکاری نانوایی‌‌ها گذاشتیم.

وقتی تلاش‌ها و پیگیری‌های مردم را دیدیم، به عینه مشاهده کردیم در این دریای بیکران از همبستگی مردم ایران ما جویبار کوچکی بودیم.

 

 باتوجه به کاهش بیماران هدف‌گذاری ما بر این بوده به سمتی رویم تا این زنجیره قطع شود که در این زمینه دو هفته‌ای است که به دنبال این هستیم که از امکانات مصرفی خارج شویم و روی کارهای سرمایه‌ای و بخش‌های مغفول مانده کار کنیم.

 

به گزارش فارس، این خیر ۶۲ ساله است و ۲۵ سال است که از انجام دادن کارهای خیر لذت می‌برد و اعتقاد دارد تنها دلیل لبخندش همین کارهای خیر است و البته اثر کارهای خیرش را در زندگیش دیده است.

 

 

 /86034/ج/و

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.