پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مناطق تحت پوشش اينترنت پر سرعت (ADSL) در چهاردانگه

شركت مخابرات استان مازندران استفاده از اين امكانات را در مناطقي از بخش چهاردانگه مهيا كرده است كه شما مي توانيد ليستي از آن را در ادامه مشاهده كنيد.

1

 

تکنولوژی DSL یکی از انواع تکنولوژیهای انتقال پرسرعت داده است که جهت دسترسی به اینترنت و همینطور پخش ویدئویی مطرح گردید . این تکنولوژی با استفاده از خطوط تلفن معمولی ما را قادر میسازد تا از امکانات از پیش موجود، از تکنولوژی جدید استفاده کنید. نوع دیگر همین تکنولوژی ADSL است که یکی از انواع تکنولوژی DSL محسوب می گردد.

 

ADSL مخفف  Asymmetric Digital Subscriber Line به معنای خط اشتراک دیجیتال نامتقارن ( سرعت ارسال داده در ثانیه کمتر از دریافت اطلاعات است) می‌باشد، این تکنولوژی نسبتاً جدید است که خطوط تلفن فعلی را به راهی برای دستیابی به صوت و تصویر و تبادل اطلاعات با سرعت نسبتاً بالا تبدیل می کند. ADSL می تواند بیش از 6Mb در ثانیه به مشترک تحویل دهد این بدان معناست که بدون سرمایه گذاری زیاد و با کابل های موجود می توان ظرفیت را تا 50 برابر افزایش داد. با این تکنولوژی حتی می توان محتوای فعلی موجود در اینترنت را از متن به صوت تبدیل کرد و دیگر احتیاجی به کوچک کردن حجم تصاویر گرافیکی و در نتیجه کاهش کیفیت آنها نخواهد بود. می توان به راحتی ویدیو کنفرانس بین دانشگاهها و مراکز صنعتی برگزار کرد.

 

شركت مخابرات استان مازندران اقدام دادن امكانات اين سرويس ( ADSL ) مي نمايد. استفاده از امكانات اين سرويس تنها در مناطقي كه اين امكانات براي آن از طرف شركت مخابرات مهيا شده است امكان پذير است.

 

جهت اطلاع از امکان ارائه سرویس اینترنت پرسرعت در مناطق خودتان، شما مي توانيد با مراجعه به اين آدرس ( لينك ) و وارد كردن پیش شماره تلفن خود به همراه کد شهر از آن مطلع شويد.

 

شركت مخابرات استان مازندران استفاده از اين امكانات را در مناطقي از بخش چهاردانگه مهيا كرده است كه شما مي توانيد ليستي از آن را در ادامه مشاهده كنيد.

 

 

براي مشاهده تصاوير در اندازه بزرگتر روي آنها كليك كنيد.

internet

 

internet-2

 

 

1 نظر
  1. اصغری می گوید

    ببخشید راجع به وایمکس اطلاعاتی ندارید؟ آیا در چهاردانگه قابل استفاده است؟ وایمکس مبین نت.
    ………………………………………………………
    چهاردانگه نيوز : بنا بر اطلاعات وب سايت شركت مبين نت، استفاده از امكانات اين شركت در بخش چهاردانگه و شهر كياسر امكان پذير نمي باشد و در واقع اين محدوده در پوشش اين شركت قرار ندارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.