پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مشکلات با کار و فکر جهادی برطرف می‌شود/ ضرورت برطرف کردن مشکلات کشاورزان

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، به مناسبت ایام الله دهه فجر، نشست صمیمی سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا با جمعی از مدیران شرکت‌ها و شهرک‌های صنعتی، مسؤولان مراکز تولیدی و دانش‌بنیان و کارآفرینان برتر استان مازندران امروز برگزار شد.

سردار مسلمی در این نشست، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به اینکه تولید کنندگان به فرموده رهبرمعظم انقلاب سربازان خط مقدم جهاد اقتصادی هستند، گفت: مدیران حمایت از تولید و تولیدکنندگان را باید در عمل نشان دهند.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان نیازمند مدیران جهادی و دغدغه‌مند است، افزود: مدیران و مسؤولان نسبت به رفع مشکلات تولیدکنندگان دغدغه داشته باشند.

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه مدیران در حوزه کارگری، اصناف و بازار خود را وقف مردم کنند، خاطرنشان کرد: تمام سازمان‌ها و نهاد‌هایی که مرتبط با بازار هستند باید نسبت به حل مسائل مردم و تولیدکنندگان احساس وظیفه کنند.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه به بازار مرکبات هم اشاره کرد و گفت: چندماه باغدار زحمت می‌کشد تا ثمره دسترنج خود را ببیند، اما متاسفانه زمان برداشت محصول بازار مرکبات دچار مشکل شده و محصول روی دست باغدار می‌ماند.

سردار مسلمی با بیان اینکه فرهنگ حمایت از تولیدکنندگان در مدیران نهادینه شود، اضافه کرد: مردم، ولی نعمتان انقلاب هستند و مدیران باید به مردم نشان دهند چقدر دغدغه حل مشکلات مردم را دارند.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه مردم با بصیرت هستند و می‌دانند که نباید کم کاری برخی مدیران را به پای نظام و انقلاب نوشت، گفت: مشکلات مردم قابل حل است و حل مسائل ممکن نمی‌شود مگر با کار و فکر جهادی.

گفتنی است؛ در این نشست که به همت سازمان بسیج کارگری سپاه کربلا و با حضور مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان همراه بود از پوستر طرح‌های تولیدی ملی و استانی، چون نشان اقتصاد مقاومتی، جشنواره پیشنهادات رفع موانع تولید و جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج کارگری نیز رونمایی شد.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.