پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گزارش تصویری از دبستان پشرت،مشق عشق در سایه پر مهر معلم

سیدمحسن میرعلی‌اکبری متولد سال ۱۳۷۵ از شهرستان نکا استان مازندران دارای مدرک کارشناسی آموزش ابتدایی است. وی ۳ سال سابقه تجربه تدریس در منطقه پشتکوه چهاردانگه ساری را در کارنامه خود دارد.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از فارس، سیدمحسن میرعلی‌اکبری متولد سال ۱۳۷۵ از شهرستان نکا استان مازندران دارای مدرک کارشناسی آموزش ابتدایی است. وی ۳ سال سابقه تجربه تدریس در منطقه پشتکوه چهاردانگه ساری را در کارنامه خود دارد. با توجه به مسیر طولانی و خطرناک که باید طی می‌شد و امکانات بسیار اندک در مناطق روستایی و شرایط نامناسب برای تدریس در این منطقه که موجب ناراحتی برای دبیران می‌شود ولی با وجود دانش‌آموزان عزیز، والدین و اهالی با محبت این منطقه که زبان قاصر به بیان لطف آنهاست انگیزه و صبر در معلمان ایجاد می کند که هیچ یک از مشکلات به چشم نمی‌آید.
دیدن همه روزه‌ تلاش و استعدادهای درخشان دانش‌آموزان تنها در محیط کوچکی که کانکس نامیده می شود انگیزه و مسؤولیتی ایجاد می کند تا به بهترین نحو به وظایف خود عمل کند و سعی در مساعد کردن اوضاع داشته باشد که البته در این مسیر تنها نبوده و گاه دوستان و همکاران او را یاری می‌کنند.
وی در مقطع ابتدایی ۳ دانش آموز داشته و با کمترین امکانات آموزشی درحال تدریس است. به گفته معلم این مدرسه ،کلاس در سال‌های گذشته به دلیل نشت نفت از بخاری نفتی در حال آتش سوزی بود که با هوشیاری، دانش آموزان را از کلاس خارج و از وقوع اتفاقی مانند مدرسه شین آباد و سوختن دانش اموزان جلوگیری کرد. این مجموعه به مدت دوسال در روستای پشرت منطقه چهاردانگه شهرستان ساری عکاسی شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.