پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

«مشتی اسماعیل» مهمان ویژه افتتاحیه‌ی شبکه تلویزیونی افق + فیلم

برنامه ی افتتاحیه ی این شبکه تلویزیونی یک مهمان ویژه داشت. مشتی اسماعیل، پیرمرد روشندل و دوست داشتنی کیاسری مهمان ویژه این برنامه ی افتتاحیه بود که در آن به همراه مهدی زمانپور کیاسری کارگردان مستند موفق و زیبای « مشتی اسماعیل » و آقای کوروش ( نصیر ) خواجه وندی با نادر طالب زاده مجری آن برنامه به گفتگو پرداخت.

5

 

 به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، ساعت ۵ عصر جمعه هشتم اسفند 1393، بالاخره شبکه‌ی تلویزیونی افق پس از چندین ماه پخش آزمایشی، با آغاز پخش برنامه‌ی زنده‌ی ویژه‌ی روز افتتاحیه، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

 

ofogh

 

برنامه ی افتتاحیه ی این شبکه تلویزیونی یک مهمان ویژه داشت. مشتی اسماعیل، پیرمرد روشندل و دوست داشتنی کیاسری مهمان ویژه این برنامه ی افتتاحیه بود که در آن به همراه مهدی زمانپور کیاسری کارگردان مستند موفق و زیبای « مشتی اسماعیل » و آقای کوروش ( نصیر ) خواجه وندی با نادر طالب زاده مجری آن برنامه به گفتگو پرداخت.

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، به نقل از رجاء نیوز، «مهدی زمان‌پور کیاسری» تهیه‌کننده‌ی مستند «مشتی اسماعیل» و آقای کوروش ( نصیر ) خواجه وندی و خود «مشتی اسماعیل کیاسری» در استودیوی شبکه افق حاضر شدند و طالب‌زاده با آن‌ها به گفت‌و‌گو پرداخت.

 

mashti-esmaeil-2

 

ابتدا «زمان‌پور» در مورد ساخت این مستند و ویژگی‌های شخصیتی «مشتی اسماعیل» که پیرمردی روشندل است، توضیحاتی ارائه کرد و سپس مشتی اسماعیل به صحبت پرداخت. وی گفت: «خدا را شاکرم که زندگی من به لطف باری تعالی مشکلی ندارد و همچنان می‌توانم کار و فعالیت کنم.»

 

mehdi-zamanpoor

 

طالب‌زاده هم عنوان کرد: «اگر نبود تکنولوژی‌های روز و همچنین همراهی و فعالیت آقای زمان‌پور، ایشان را نمی‌شناختیم و مردم هم با مشتی اسماعیل آشنا نمی‌شدند.»

 

وی ادامه داد: «مستند «مشتی اسماعیل» در جشنواره‌های مختلفی در کشورهای گوناگون جوایزی را دریافت کرده و تاثیر عرفانی آن را می‌توان در همه جا دید.»

 

آقای کوروش ( نصیر ) خواجوندی، همسایه‌ی «مشتی اسماعیل» در ادامه به صحبت پرداخت و گفت: «مستند مشتی اسماعیل کاری انسانی و آبرومند است و بار‌ها به عبادت و فعالیت‌های فردی این شخصیت می‌پردازد و به همین دلیل در جشنواره‌های مختلف دیده شد، ولی بعضی از جشنواره‌ها هم به آن بی‌توجهی کردند.»

 

وی افزود: «برخی مسئولان جشنواره‌های اروپایی در مورد این مستند گفته بودند بعد از دیدن آن حال و هوای دیگری یافته‌ایم و آن انسان گذشته نیستیم.»

 

 koorosh-khajevandi

 

«زمان‌پور» تهیه‌کننده‌ی این مستند هم گفت: «احساس می‌کنم زمانی که دوربین را به سمت مشتی اسماعیل می‌چرخاندیم، بهترین لحظات در قالب تصویر به ثبت می‌رسیدند و این از دعای خیر پدر و مادرم و سایر عزیزانی بود که در ساخت این مستند به یاد آن‌ها بودیم.»

 

mashti-esmaeil-1

 

«مشتی اسماعیل» هم در ادامه به ذکر خاطراتی از ساخت این مستند پرداخت و افزود: «برخی اوقات پیش می‌آمد که به هوای صاف و آفتابی برای فیلمبرداری نیاز بود و اتفاقا همین شرایط هم فراهم می‌شد و به عبارتی دیگری همه عوامل دست به دست هم می‌دادند تا این فیلم ساخته شود.» 

 
 
شما می توانید فیلم این گفتگو را که در برنامه افتتاحیه ی شبکه ی تلویزیونی افق انجام شده در ادامه مشاهده بفرمائید.
 
 
[pro-player width=’600′ height=’400′ type=’video’ image=’https://www.4dangehnews.ir/wp-content/uploads/mashti-esmaeil-ofogh.jpg’] https://www.4dangehnews.ir/wp-content/uploads/film/mashti-esmaeil-ofogh.flv[/pro-player]
 
زمان ویدئو : 18:28 ثانیه
حجم ویدئو : 40.56 مگابایت
 
download-video
 
5 نظرات
  1. اشرف نژاد می گوید

    هزاران درود بر پیرمرد روشندل کیاسری
    درود بی پایان بر آقای زمانپور که با این کار ارزشمندشون این عزیز رو به همه شناسوندن
    پیروز و سرافراز باشید

  2. کمال می گوید

    خدا قوت مشتی اسماعیل
    آفرین بر آقای زمانپور با این کار قشنگشون

  3. اتابک می گوید

    باردرود فراوان به اقایان یوسفیان.زمانپور.وخواجه محله . از دستندر کاران چهاردانگه نیوز خواهشمندم که فیلم مستند مشتی اسماعیل رو هم در سایت قراردهید. ما هم موقعی که در دبیرستان امام حسین کیاسر مشغول درس بودیم از نزدیک شاهد کارهای مشتی اسماعیل بودیم.
    ………………………………………
    پایگاه خبری چهاردانگه ساری: با تشکر از شما دوست عزیز، مستند مشتی اسماعیل شامل قانون کپی رایت بوده و هنوز هم با وجود چند سال از ساخت و اکران آن و حضور در جشنواره های مختلف داخلی و خارجی و رسیدن به موفقیت های بسیار، در جشنواره های مختلف داخلی و خارجی دعوت شده که آخرین آن در کربلای معلی و جشنواره ی فیلم « نهج » است که خبر آن در پایگاه خبری چهاردانگه ساری منتشر شده است.
    مطمئناً هیچ کس راضی به ضرر و زیان کارگردان و صاحب اثر این مستند زیبا نیست. امیدواریم تا با پایان یافتن حق کپی رایت این مستند فوق العاده آن را در پایگاه خبری چهاردانگه ساری منتشر نمائیم.

  4. اتابک می گوید

    مرسی از شما منظور بنده هم بعد از اتمام حق کپی رایت بوده خدای ناکرده دوستان برداشت بد از کامنت من نداشته باشند. مرسی از چهاردانگه نیوز

  5. کیاسری می گوید

    چرا نمیتونم دانلود کنم؟
    ………………………………….
    پایگاه خبری چهاردانگه ساری: بی نهایت از شما بات این مشکل عذرخواهی میکنیم. با تشکر از اطلاع دادن این مشکل، اصلاح شد. شما اکنون می توانید این فیلم را دانلود نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.