سرمربی تیم مس شهربابک پس از شکست تیمش برابر تیم نساجی صدرنشین لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور، به کسب امتیاز و صعود تیمش در بازیهای باقیمانده ابرازامیدواری کرد.
سرمربی تیم مس شهربابک پس از شکست تیمش برابر تیم نساجی صدرنشین لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور، به کسب امتیاز و صعود تیمش در بازیهای باقیمانده ابرازامیدواری کرد.
© 2024 پایگاه خبری چهاردانگه - تمامی حقوق برای این پایگاه خبری محفوظ می باشد.