پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مسیر توسعه اقتصادی کشور توسط دولت سیزدهم بسیار روشن است

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سیدمحمود حسینی‌پور امروز در نخستین سالگرد ارتحال علامه ذوالفنون آیت‌الله حسن‌زاده آملی در روستای ایرا بخش لاریجان، اظهار کرد: این عالم وارسته شخصیت برجسته و ممتاز جهان اسلام بوده از نام آوران عرصه فقاهت و دانش است.

وی با بیان اینکه بنا به اسناد تاریخی از صدر اسلام اولین دولت علوی در استان مازندران از صدر اسلام تاسیس شد، افزود: این دیار به واسطه علمای بزرگوار جهان تشییع به ویژه علمای این دیار توانستند مسیر علوی و عاشورایی را برای ملت‌مان تبیین کنند که حاصل سال‌ها تلاش و مجاهدت جهان اسلام بود.

استاندار مازندران اضافه کرد: امام امت بنیانگذار کبیر انقلاب توانسته در کنار مردم دست به کار بسیار بزرگی بزند که امروز شاهد درخت تنومند انقلاب هستیم.

حسینی‌پور تصریح کرد: در بین کشورهای دنیا، ایران یک کشور ابرقدرت و بزرگ علوی و شیعی و اسلامی است که برای تمام آزادگان جهان شاخص شد تا با الگوگیری در دنیا حول محور ایران اسلامی جبهه مقاومت را تشکیل دهند‌.

وی با تاکید بر اینکه با بررسی مسیر زندگی علامه حسن زاده که باید در دستور کار ستاد بزرگداشت این شخصیت بی‌نظیر و مجاهد عرفانی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: شاگردان بزرگی تحویل اسلام داده شد که در حوزه‌های علمیه و عرصه اجتماعی و مدیریتی کشور اثرگذار هستند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه وجود علمای فرهیخته علامه حسن‌زاده و آیت‌الله جوادی آملی به عنوان دو شخصیت فراملی و بین‌المللی در حوزه فلسفه و عرفان و اخلاق بی‌نظیر هستند، گفت: چهره‌های بزرگ فلسفی و عرفانی مقابل آنها سر تعظیم فرود آوردند که از شاخص‌ترین شخصیت‌ها در جهان اسلام قابل توجه بوده و باید مردم کشورمان سالها در راستای شناخت و الگوگیری از اینها تلاش کنند.

حسینی‌پور با بیان اینکه دیار علویان شخصیت‌های بی‌نظیری در دامن خود پرورش داده است، یادآور شد: آیت‌الله حسن‌زاده ولایت‌مدار بود و بزرگ‌ترین پشتیبان ولایت فقیه و رهبر انقلاب در ادوار مختلف فتنه‌گری بودند.

وی بیان کرد: علامه حسن‌زاده آملی به‌عنوان الگو و شاخص و کسی که افراد می‌توانند به وی اکتفا کرده تا به خدا برسند و در مسیر الهی خودش اینده روشن ترسیم کند، انتخاب مهمی بوده؛ به این دلیل که نگاه علامه به انقلاب و اسلام بسیار عظیم و بزرگ است.

استاندار مازندران با اعلام اینکه رئیس‌جمهور در سازمان ملل مظلومیت جمهوری اسلامی و انقلاب را با تمثال حاج قاسم نمایش دادند، اظهار کرد: باید چشمان ما به بیانات و فرمایشات رهبر انقلاب باشد؛ چراکه اگر تدابیر و بصیرت رهبر نبود و مردم ولایت‌مدار نبودند با توجه به فتنه‌های فراوان باید دچار مشکل می‌شدیم.

حسینی‌پور یاداور شد: امروز با تدابیر رهبر انقلاب همانند قله دماوند بر سر منافع انقلاب در داخل کشور و بلکه مظلومان یمن، فلسطین، افغانستان و لبنان ایستاده است و از ارزش‌های انقلاب دفاع کردند.

وی خاطرنشان کرد، منافقان و فتنه‌گران باید بدانند کسی نمی‌تواند آسیب به نظام بزند و برای افکار نوجوانان و جوانان ما برنامه ترسیم کند؛ شاید در کوتاه مدت بتوانند جوانان را به‌دلیل نداشتن آگاهی لازم به انحراف بکشانند ولی جوانان کشورمان با ترسیم خط و مشی انقلابی در همه عرصه‌های علمی و پزشکی، توانمندی‌های هسته‌ای مسیر توسعه اقتصادی را می‌پیمایند.

استاندار مازندران در پایان گفت: مسیر توسعه اقتصادی کشور توسط دولت سیزدهم بسیار روشن است و عقد قراردادهای مختلف با کشورهای دنیا می‌توانیم روزهای خوبی را شاهد باشیم.

 /۸۶۰۳۴/ع


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.