پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مسدود بودن محور کیاسر/ هشدار پلیس نسبت به تردد در محورهای شمال

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، یدالله جهان‌تاب امروز درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی مازندران اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به اینکه تردد در محورهای کندوان،سوادکوه و هراز جریان دارد، گفت: محور کیاسر همچنان مسدود است؛ به این دلیل که شدت بارش برف به مراتب بیشتر از سایر محورها بود‌ و همین موضوع عملیات بازگشایی را سخت‌تر کرد.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: با توجه به پیش‌بینی برف بیشتر تجهیزات به سایر محورها انتقال پیدا کرد و در حال حاضر تمامی امکانات در سطح محور مستقر و مشغول بازگشایی مسیر هستند.

این مسؤول بیان کرد: با توجه به شرایط جوی و سرمای هوا لازم است رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت و سرعت غیرمجاز و استفاده از  زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانه در محورهای شمال تردد کنند.

جهان‌تاب با تاکید بر اینکه از توقف به‌صورت لحظه‌ای و کوتاه‌مدت باید در محورهای شمال پرهیز شود، خاطرنشان کرد:  احتمال ریزش، رانش و سقوط، بهمن نیز متصور است.

وی خاطرنشان کرد باتوجه به شدت بارش برف در  گردنه‌های برف‌گیر به‌ویژه در ساعت‌های شبانه یخ‌بندان خواهیم داشت که لازن است رانندگان به این مهم توجه کنند.

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.