پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مرکز بومگردی ورسک پایلوت گردشگری دانش آموزی می شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا سعدی پور عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از مرکز بومگردی ورسک با استقبال از اجرای طرح گردشگری دانش‌آموزی که سازمان دانش‌آموزی مازندران آغازکننده آن در کشور است، تاکید کرد که در این مسیر از سازمان حمایت خواهد کرد و پیشنهاد داد که در غرب استان نیز گردشگری دانش‌آموزی با کمک سازمان دانش‌آموزی احیا شود.

سعدی پور با بیان اینکه مجتمع گردشگری دانش‌آموزی ورسک، پایلوت گردشگری کشور خواهد بود، ادامه داد: فضاهای دیگر موجود در استان نیز فرصتی است که باید استفاده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در راستای گسترش مراکز بومگردی و استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی آموزش و پرورش، صبح امروز در مرکز بومگردی دانش آموزی ورسک سوادکوه حضور یافته و از مجتمع‌های در حال بهسازی و تعمیر آن دیدن کرد.

مجتمع بومگردی ورسک سوادکوه مجموعه‌ای از سه ساختمان شامل اقامتگاه، رستوران و موزه مدرسه است که با همت سازمان دانش آموزی استان مازندران کار تعمیر و بازسازی آن برای تبدیل به یک مرکز رفاهی بومگردی با محوریت دانش آموزی از آبان ماه ۹۸ آغاز شده و هم اکنون مراحل پایانی را پشت سر می‌گذارد.

این مرکز که دارای ۷ سوئیت بوده و ظرفیت پذیرش ۸۰ مهمان را دارد، تا چند روز آینده همزمان با افتتاحیه طرح تابستانه اوقات فراغت در نیمه تیرماه افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 4962579
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.