پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مرغ با قیمت پایین‌تر از قیمت مصوب در مازندران عرضه می‌شود/ مازاد تولید از تولیدکنندگان خریداری می‌شود

0

حسن عنایتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ساری با بیان اینکه مردم مازندران با همراهی خوبی که در اجرای طرح داشتند، دولت را در مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها کمک کردند، اظهار مرد: رقابتی شدن تولید منجر به کاهش قیمت برخی محصولات شده است و بازار به آرامش می‌رسد. 

وی با اشاره به اینکه مازاد تولید نیز از تولیدکنندگان خریداری می‌شود تا مرغداران و دامداران نگرانی از این بابت نداشته باشند، گفت: همه باید کمک کنیم تولید پایدار باشد و مردم اطمینان خاطر داشته باشند چرا که اقلام اساسی به اندازه کافی وجود دارد و تولید هم به اندازه کافی انجام می‌شود.

عنایتی اظهار کرد: فروردین ماه امسال بیشترین میزان جوجه‌ریزی را با افزایش ۲۵ درصدی داشتیم و روزانه ۷۰۰ تن مرغ گرم در مازندران تولید می شود و روانه بازار مصرف داخل استان و خارج از استان می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه در حال حاضر ۴ هزار و ۷۰۰  تن ذخیره مرغ منجمد در استان داریم و ۴۰۰ تن وارد بازار شده است، گفت: مرغ با قیمت پایین‌تر از قیمت مصوب در بازار در حال عرضه است و مرغ منجمد هم به اندازه کافی در بازار توزیع می‌شود.

این مسؤول با اشاره به اینکه مشکلی در تامین و توزیع گوشت قرمز گرم و منجمد نداریم و به میزان کافی قابل عرضه به بازار است، افزود: تخم مرغ هم به میزان کافی در استان موجود است و کمبود تخم مرغ نداریم.

عنایتی با بیان اینکه روغن هم به اندازه کافی در استان تولید می‌شود و در چند روز گذشته روغن‌های زیادی به بازار عرضه شد، ادامه داد: مردم هرگونه گران‌فروشی و احتکار را به تعزیرات حکومتی گزارش دهند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

 /۸۶۰۳۵/ج/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.