پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مراسم اربعین سردار سلیمانی و یادواره شهدای مدافع حرم نکا برگزار شد

0

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) مازندران در این مراسم گفت : سردار سلیمانی، شهید صلح و امنیت است که جهان را پر از امنیت کرده است.

کریم مصدری افزود: قاسم سلیمانی، سرداری ولایتمدار، بی ادعا و بصیر بود که با دوراندیشی و دشمن شناسی بر دل دشمن زد و شهدای مدافع حرم ما با دارا بودن چنین فرمانده ای در مسیر حق و حقیقت باقی ماندند و به شهادت به عنوان آرزوی دیرینه اشان رسیدند.

وی اظهار کرد : انقلاب ما با دارا بودن چنین فرماندهانی اکنون در اوج قدرت و اقتدار است که با دفاع از میهن و خاک، یک وجب از این آب و خاک را به دشمن ندادند  در حالی که در دوران شاهنشاهی و شاهان گذشته ، بسیاری از خاک سرزمین ما به دلیل سلطنت طلبی و زیاده خواهی به دشمن واگذار شد.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) مازندران با بیان اینکه با نگاهی به گذشته و قبل از انقلاب در می یابیم که رشد اقتصادی گذشته بر اثر فروش نفت و صادرات نفتی و خام‌فروشی بود ، گفت : در دوران گذشته با این روش در واقع نفت ما به غارت می رفت و شاهان مملکت ما در خواب بودند.

مصدری افزود : انقلاب ما بزرگترین اتفاق قرن بیستم است که ایمان و اراده مردم، ولایتمداری، اسلامی بودن انقلاب نظام ما موجب ماندگاری این نظام شده است و اکنون هم همه ما مدیون رشادت های شهدا و ایستادگی خانواده های آنان هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.