پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محکومیت دو باشگاه لیگ برتری با حکم کمیته تعیین وضعیت

0

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده‌های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاه‌ها اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، آرای جدید صادر شده از سوی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

* با توجه به شکایت پیمان شیرزادی از باشگاه استقلال خوزستان، این باشگاه به پرداخت ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۵ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین در پی شکایت شیرزادی از باشگاه فولاد خوزستان، کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده دعوی خواهان را با توجه به شروط قراردادی مردود اعلام کرد.

* بر اساس رای صادر شده در پرونده شکایت صادق مقدم کوهی از باشگاه نساجی مازندران، این باشگاه به پرداخت ۱۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

* در پی شکایت وحید مرادی از باشگاه داماش گیلانیان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت ابوالفضل قربانی از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۶ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت فرهاد سالاری پور از باشگاه مس کرمان، کمیته وضعیت دعوی خواهان را با توجه به عدم تکمیل هزینه دادرسی و عدم ارائه مستندات کافی جهت رسیدگی مردود اعلام کرد.

* در پی شکایت اسماعیل شریفات از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵۷ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.