پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محور ساری – کیاسر یکی از خطرناک‌ترین محورهاي استان است

ولاشی، رئیس شورای بخش چهاردانگه عنوان كرد: محور ساری به کیاسر یکی از خطرناک‌ترین محور استان مازندران است که روزانه شاهد وقوع چندین تصادف در این محور پرتردد مازندران هستیم.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، ابراهیم ولاشی در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس با اعلام اینکه عصر امروز ( دوشنبه 18 فروردين 1393 ) در محور ساری به کیاسر شاهد وقوع تصادف خونین بودیم، اظهار داشت: در این تصادف که دو دستگاه خودروی سواری با هم برخورد داشتند دو کشته و هشت نفر دیگر زخمی شدند.

وی تصریح کرد: در این سانحه خودروی پژو مسافرکش که از شهر کیاسر به سمت ساری حرکت می‌کرد با یک دستگاه پیکان در این محور تصادف برخورد کرد.

رئیس شورای بخش چهاردانگه با اشاره به وجود پیچ‌های خطرناک در این محور بین‌اللملی بیان داشت: با وجود تردد ماشین‌های سنگین ولی اقدام موثری که برای رفع مشکل جاده انجام شود در دستور کار قرار نگرفت.

وی با اعلام اینکه روزانه شاهد تصادف‌های خطرناک در این محور هستیم‌‌، گفت: پیچ‌های متعدد و خطرناکی در این محور وجود دارد که نیاز به بهسازی دارد.

ولاشی خاطر نشان کرد: محور ساری به کیاسر یکی از خطرناک‌ترین محور استان مازندران است که روزانه شاهد وقوع چندین تصادف در این محور پرتردد مازندران هستیم.

این مسئول در ادامه بیان داشت: در حال حاضر این جاده با وجود داشتن عرض کم روزانه محل تردد ماشین سبک و سنگین است که از مازندران به مقصد اصفهان، یزد، دامغان، سمنان و شاهرود انجام می‌شود.

رئیس شورای بخش چهاردانگه ساری با اشاره به بهسازی مقطعی که در این محور در دستور کار است گفت: بهسازی این جاده نیاز به تامین اعتبار ویژه دارد.

وی در پایان به تردد بیش از 20 ماشین زباله در این مسیر گفت: ریزش زباله نیز در وقوع تصادف در این مسیر موثر است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.