پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محور ساری ـ تاکام مسیر 35 روستا / سریال جاده مرگ ادامه دارد

نماینده شهرستان ساری و میاندورود در مجلس با اشاره محور ساری ـ تاکام که مسیر 35 روستا به شهرستان ساری است بلاتکلیف است و سریال جاده مرگ همچنان ادامه دارد.

17

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از خبرگزاری فارس، محمد دامادی بعد از ظهر امروز در نشست بررسی احداث راه‌های مواصلاتی مازندران در سالن شماره یک استانداری مازندران، اظهار داشت: دوستان ما محورهای ورودی مازندران را سه محور تصور می‌کنند در حالی که مازندران چهار محور ورودی دارد.

وی با بیان اینکه محور ساری به تاکام که مازندران را به سمنان متصل می‌کند از محورهای کلیدی است، ادامه داد: پیمانکار این محور در سال گذشته، فوت کرد و کار عملا تعطیل شده است.

دامادی با اشاره به اینکه در این محور هر هفته دو جوان به کام مرگ می‌روند، افزود: اگر مرگ افراد مهم است پس این محور مورد رسیدگی قرار گیرد و اگر هم جان افراد مهم نیست پس محور را رها کنید.

نماینده مردم ساری و میاندورود با بیان اینکه من قربانی حادثه رانندگی هستم و پدرم را در جاده غیرایمن سوادکوه از دست دادم، متذکر شد: در جاده ساری ـ تاکام هم همین اتفاق می‌افتد و جوانی که برای خرید عروسی به ساری می‌آمد در این جاده تصادف کرد و درگذشت.

وی خاطرنشان کرد: همان‌طور که مازندران متعلق به همه ایران است، مرکز استان هم متعلق به همه مازندران است البته خجالت می‌کشیم که کمربندی بابل و نکا هنوز به پایان نرسیده و در شهرستان چالوس پل احداث نشده اما محور ساری ـ تاکام، محور ملی است.

دامادی با بیان اینکه در دولت گذشته همه اعتبارها را به جاده جندق سمنان بردند که در هر 200 کیلومتر شاید یک شتر قابل مشاهده باشد، گفت: آنها که عدالت‌ محور بودند باید روزی به این بی‌عدالتی پاسخ دهند.

نماینده مردم ساری و میاندورود خاطرنشان کرد: پول مازندران برای جاده‌ای که شتر در آن وجود دارد هزینه شد اما محور ساری ـ تاکام که مسیر 35 روستا به شهرستان ساری است بلاتکلیف است و داستان جاده مرگ همچنان ادامه دارد.

در بازدید امروز که معاون وزیر راه و شهرسازی نیز حضور داشت 4 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه کمربندی شمالی ساری اختصاص یافت.

17 نظرات
  1. hamid می گوید

    جناب دامادی آن زمان که پول ها توسط نماینده سمنان جمع می شد و صرف آن استان می شد جنابعالی و آن آقای شجاعی كجا تشریف داشتید؟؟؟؟؟!!!!

    1. کیاسری می گوید

      دوست عزیز مقایسه نمودن مازندران با سمنان اصلا درست نیست
      تعداد شهر ها و روستاهای مازندران را در نظر بگیرید بعد در مورد بودجه حرف بزنید
      زیاد به سمنان و نمایندگانش ننازید ماجرای شهمیرزاد و حتی تجمع های فولاد محلی ها را فراموش نکنید
      البته استان سمنان وضعیت نسبتا بهتری دارد مثلا ماشاالله این قدر کویر دارند که زباله ها را انجا دفن کنند

  2. غلامرضا رضایی می گوید

    با سلام خدمت آقای حمید
    تمامی ما شاهد فعالیت‌های مهندس محمد دامادی در مدت زمان ورود او به مجلس تا به حال هستیم که تعدادی از آن‌ها در رسانه‌ها اطلاع رسانی شد.
    تعداد انگشت شماری را هم بنده خدمت شما عرض می کنم:

    1- پیگیری شدید راه منطقه نرماب دوسر سیاوشکلا به بالاده و سعید آباد به بندبن و همچنین پل‌های ورودی روستاها.
    2- وارد بحث شدن با ضرغامی رئیس رسانه ملی کشور در موضوع با تقویت آنتن های شبکه استانی خصوصاً در مناطقی از چهاردانگه و دودانگه این شهرستان.
    3- پیگیری و آماده سازی راه روستای زلم رودبار به باباکلا و اتمام زیر سازی راه درون محلی روستای زلم‌ رودبار.

    اگر تعداد بیشتری از کارهای مهندس دامادی در بخش چهاردانگه را خواستید می توانید از طریق ایمیل با بنده در ارتباط باشید.
    ايميل من : Arman_ec@yahoo.com

    لطفا اول در مورد فردی که می‌‌خواهید صحبت کنید اول تحقیق کنید بعد.

  3. اصغری می گوید

    به نظر من هم آقای دامادی دارد خوب کار می‌کند.

  4. hamid می گوید

    قبول اما آیا با کارهای مهندس خسروی در سمنان قابل مقایسه است؟ زمانی که احمدی نژاد بودجه کشور را درون گونی می ریخت و بر پشتش می گذاشت و از این استان به آن استان می رفت چرا مسئولین حداکثر بهره برداری را نکردند؟؟؟؟ در مسیر تلمادره به کیاسر چند صد متر خاکی وجود دارد چرا آسفالت نشد؟

    1. کیاسری می گوید

      درست است که بچه های روستا ها در حال رشد هستند و درس می خوانند ولی بی توجهیی مسئولین استانی چه ربطی به مسئولین منطقه ما دارد

    2. اصغری می گوید

      با اینکه از احمدی نژاد و کارگزارانش خوشم نمی‌آید اما دلسوزان و فرهنگیان منطقه همه‌شان از آقای امینی راضی‌اند. ظاهرالامر آقای امینی شایسته‌ی تقدیر است.

    3. عباس اسلامی کیاسری می گوید

      حمید عزیز،

      به نظر شما خدمت کردن به مدرک بستگی دارد؟ پس اگر اینگونه بود که دکتر احمدی نژاد …

    4. احمد می گوید

      من با نظر آقای حمید کاملا موافقم. آخه استاندار که از وضعیت این منطقه خبر نداره وقتی احمدی نژاد می امد می گفت درد هایتان را بگویید چرا نگفتید؟؟؟؟ آن زمان که نفت 100 دلار بود!!! من نمی دانم چرا عده ایی فکر می کند …. .

    5. سید زهرا می گوید

      آقای حمید عزیز شما قصدتان دلسوزی نیست بلکه فقط تخریب است این همه شوراها و دهیاران نامه زدند که از عملکرد بخشدار رضایت دارند شما کجا بودی
      دوستان عزیز این مدرک بازی ها یک نوع حرکتی است برای تخریب چهاردانگه نیوز

    6. عباس اسلامی کیاسری می گوید

      احمد عزیز، نمی دانم چند سال از عمرتان می گذرد اما آقای امینی بیش از بیست سال پیش معلم ادبیات من در کلاس سوم راهنمایی بودند. بدون هیچ گونه اغراقی عرض می‌کنم که ایشان یکی‌ از دلسوزترین آموزگارانی بودند که من در همهٔ دوران تحصیلی‌ام دیدم، چه در داخل ایران و چه در خارج از کشور. یکی‌ از بهترین خصوصیات اخلاقی‌ ایشان فراتر از وظیفه کار کردن بود. نیک‌ به یاد دارم که وقتی‌ ایشان درس ادبیات سال سوم راهنمایی را با ما شروع کردند، متوجه شدند که پایه ادبیات اکثر دانش آموزان ضعیف هست. آقای امینی شروع کردند به تدریس و یادآوری نکات مهم از دو سال گذشته و با زحمت فراوان توانستند اکثر دانش آموزان را به یک سطح مطلوبی از ادبیات برسانند. در حالیکه ایشان اصلاً وظیفه‌ای در قبال دروس سالهای قبل ما نداشتند و می‌توانستند تنها به وظایف خود اکتفا کنند.

      نمی‌دانم که قصد و غرض شما از این حرف‌ها چیست ولی‌ لطفا بذر کین و جهل نکارید.

  5. sadati می گوید

    آقا حمید و آقا احمد و دیگر دوستان سلام . فقط در جواب آقا احمد و حمید می گویم، اینجانب حدود 10 بخشدار در منطقه چهاردانگه دیدم و با ایشان هم رابطه کاری داشتم. همشان خوب بودند ولی هیچ کس تا به حال مثل آقای امینی، مردمی ، فعال در امور اجتماعی و خدمت گزاری برای مردم و منطقه، تلاش گر در تمام فصول سال در رفع گرفتاری ها منطقه ، پی گیری کارهای کلان عمرانی و اقتصادی بخش چهاردانگه ندیدم،
    آقا احمد و حمید یعنی شما می فرماید آن همه شوراها و نمایندگان روستا نسنجیده عمل کردند یا خدای نکرده شما احساساتی و غیر حرف می زنید. خوب نیست که اينگونه دیگران را به خاطر کار نکرده مواخذه کنید. من از نظرات شما متوجه شدم که به لیاقت و شایستگی بخشدار پی بردید که اینطور بی سبب تخریب می کنید. خدا هدایت مان فرماید .

  6. حامد می گوید

    لطفا تحمل نظر مخالف را داشته باشید. !!! ……………… کافی است یا باز هم بگوییم. لطفا از جانب مردم حرف نزنید و اینقدر …….. را نکنید. هنوز روستای ما لنگر از آسفالته نبودن معابرش رنج می برد. …

    1. پايگاه خبري چهاردانگه نيوز می گوید

      آقا حامد عزيز، ما تحمل نظر مخالف را داشته ايم و دليلش هم انتشار همه ي نظرهاي طيف هاي مختلف فكري اعم از موافق و مخالف البته در سايه ي ادب و احترم في مابين است. شما پايگاه خبري چهاردانگه نيوز را متهم به انتشار نظرات جعلي كرده ايد كه بايد براي آن دليل و مدرك و سند بياوريد. ما اگر به شما اطمينان هم بدهيم كه اين نظرات منتشر شده به هيچ وجه جعلي نيست، به نظر مي رسد كه شما با ذهنيت و تفكري كه در اين زمينه داريد از ما قبول نخواهيد كرد. تنها خود اين دوستاني كه نظر داده اند مي توانند گواه اين موضوع باشند كه همه ي اين نظرات از جانب خوانندگان پايگاه خبري چهاردانگه نيوز بوده و چهاردانگه نيوز هيچ نظر جعلي را از جانب خود ثبت نكرده است. ولي ما ملزم به پرسيدن نام واقعي آنان نيستيم و هيچ لزومي هم براي اين كار نمي بينيم، همانطور كه نام واقعي خود شما و دليل اينكه چرا با ايميل غير معتبر اين نظر را ثبت كرده ايد را از شما نمي پرسيم.
      همه ي خوانندگان محترم پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، مي توانند در اين پايگاه خبري البته در سايه ي احترام و دوري از بي احترامي و تهمت و افترا نظر ارسال كنند و مطمئن باشيد كه پايگاه خبري چهاردانگه نيوز همه ي اين نظرات را در صورتي كه در اين چهارچوب باشد منتشر خواهد كرد.
      نكته بعدي اينكه مديريت پايگاه خبري چهاردانگه نيوز نه تنها به شما، بلكه به همه ي خوانندگان پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، اطمينان مي دهد كه از 19 مهر 1390 كه آغاز كار اين پايگاه خبري بوده تا كنون ريالي از هيچ مسئول و يا شخص حقيقي و حقوقي دريافت نكرده و همه ي هزينه هاي مديريت چهاردانگه نيوز از حساب شخصي مديريت اين پايگاه خبري تامين شده است. تنها مبلغي كه چهاردانگه نيوز دريافت كرده از شهرداري كياسر و طي يك جلسه هم انديشي بوده كه البته به همه ي دعوت شدگان به آن جلسه اعم از نمايندگان صدا و سيما و خبرگزاري فارس و ديگر رسانه هاي منطقه آن هم به مبلغ 45000 تومان بوده كه باز هم البته مدير مسئول چهاردانگه نيوز به دليل اينكه مجبور بوده كمي زودتر جلسه را ترك كند آن را دريافت نكرده است!!!
      متاسفانه به دليل اينكه در بخشي از نظر شما نامي از افرداي اگر چه غير مستقيم ولي بسيار مشهود و واضح برده شده است و پايگاه خبري چهاردانگه نيوز به دليل حفظ شان و منزلت همه ي افراد و طبق چهارچوب اخلاقي تدوين شده از بردن نام اين افراد معذور است، اين بخش از نظر شما حذف شد.

  7. عباس اسلامی کیاسری می گوید

    آقای حامد، شما با چه سند و مدرکی می گویید که نظرات جعلی است؟ لطفاً روی اسم من کلیک کنید تا صفحه شخصی مرا ببینید. از آنجا هم می توانید ایمیل کاری مرا پیدا کنید و با ارسال یک ایمیل به من مطمئن شوید که نظراتی که با نام من منتشر شده، جعلی نیست. البته امیدوارم که چهاردانگه نیوز را متهم نکنید که به ایمیل دانشگاه منچستر دسترسی دارد!

    چهاردانگه از آسفالت نبودن معابرش رنج نمی برد بلکه از تفرقه و چند دستگی رنج می برد. مروری بر حوادث دهه شصت کیاسر داشته باشید و از تاریخ درس بگیرید. به نظر من بهتر است که به جای این تئوریهای دایی جان ناپلئونی و تهمت و افترا، کمی منصفتر باشید و همگان را به وحدت دعوت کنید.

    1. کیاسری می گوید

      درود به شرف و غیرتت آقای عباس اسلامی کیاسری
      این حامد خودش نه ایمیل داره شک نکن اسمش هم جعلیه
      حامد جان این قدر این ور اون ور دروغ نوشتی و با اسم و ایمیل جعلی نظر دادی فکر می کنی همه مثل خودتن اگه به من هم شک داری آدرس بدم حضوری بیاید صحبت کنیم

  8. محمد کیاسری می گوید

    سلام. من همه نظرات دوستان رو خوندم. تعجب می کنم که چرا بعضی افراد با حرفهای نسنجیده خود موجبات مسموم شدن فضای چهاردانگه و چهاردانگه نیوز رو فراهم می کنن؟
    افرادی مثل حامد و حمید و احمد اگر دلشان برای چهاردانگه و لنگر می سوخت از همان اول با منطق و استدلال و با کلامی محترمانه مثل یک انسان دمکرات و آزاده و با رعایت احترام و نزاکت و ادب حرف خودشون رو مطرح می کردند.
    آقا حمید و حامد و احمد و …. وقتی شهامت معرفی خودشونو ندارن چرا توهین هاشون رو تایید می کنین؟
    وقتی اینا خودشونو به خواب زدن دیگه بیدار کردنشون با توپ و تفنگ و بمب اتم هم غیر ممکنه. دوست عزیز، آقای دکتر اسلامی که افتخار چهاردانگه هستن و خوشبختانه روز به روز بر تعداد چنین جوانان فرهیخته ای در ولایت ما اضافه می شه، از اون ور دنیا جواب می فرسته و وقت گرانبهاش رو می گیره تا به این آقایون حالی کنه که کارشون بده. ظاهرا بعضی از ماها دلمون می خواد هنوز توی عصر پارینه سنگی باقی بمونیم و بویی از تمدن و مدنیت به مشام مون نخوره. اگر هم خورد اونو نادیده بگیریم و توی تجاهل کردنمون پافشاری و لجبازی کنیم.
    عزیزای من آقا حمید و حامد و احمد و …. ما توی عصری زندگی می کنیم که احترام به هم نوع نامش «حقوق بشر» و « حقوق شهروندی» هست و این کمترین حقی است که ما به گردن هم داریم. نمی شه افراد با سواد رو بی سواد بخوانیم !! (که متاسفانه آمیخته با توهین هم هست) نمی شه دیگرون متهم به پول گرفتن بکنیم (که اتفاقاً طبق قانون، مسئولان این حق رو دارن تا با سند و مدرک به فعالان عرصه فرهنگی کمک مالی هم بکنن)، متهم به فلان و بهمان بکنیم و بعد دم از حق و حقیقت بزنیم.
    اگه همه ما آستین های همت رو برای رفع حتی یک مشکل کوچک چهاردانگه و مردم زحمتکش اون بالا بزنیم، بخدا اون دنیا ثوابش رو خواهیم برد.
    من از جناب بخشدار ممنون هستم که در چهار سال گذشته با صحه صدر و تمام توان برای مردم محروم ما زحمت بی ریا کشیدن و دستان مهربونش رو به گرمی می فشارم.
    گاهی عدم شناخت (معرفت) ما را به وادی خطا و اشتباه می کشه و امیدوارم این دوستای ما هم پس از ین واقعیت ها رو با چشم دل و آگاهی ببینن و قضاوت کنن.
    ببخشید خوانندگان گرامی چهاردانگه نیوز که سرتان رو درد آوردم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.