پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

«محمد حسین قبادی» شهردار ساری شد

0

 به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از فارس، در پنجاه و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری که دوشنبه. شب بیست و سوم بهمن ماه در تالار جلسات شورا برگزار شد، پرونده انتخاب شهردار ساری بسته شد.

پرویز شعبانی رئیس شورای شهر اسلامی ساری در آغاز این جلسه، با تبریک آغاز چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این انقلاب که با الهام از نهضت عاشورا، قدرت اهریمنی طاغوت را درهم شکست و کاخ‌های ستم و بی‌دینی را فروریخت و استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را برای ما به ارمغان آورد.

وی افزود: همشهریان فهیم ما نیز روز گذشته همراه و همگام با سایر هموطنان حضور چشمگیری در جشن سالگرد پیروزی انقلاب داشتند و و دشمن را مایوس کردند، امیدواریم همه مسؤولان قدر این مردم وفادار را بدانند و در تامین مطالبات و فراهم کردن رفاه و آسایش آنان تلاش مضاعفی از خود نشان دهند.

شعبانی با اشاره به اینکه بررسی دفترچه عوارض و لایحه بودجه سال آینده شهرداری با محوریت کمیسیون بودجه این روزها توسط همکاران ما در حال انجام است، گفت: در این راستا خود را موظف میدانیم با کمک به تدوین یک بودجه مناسب برای پیشبرد کار شهرداری ریل‌گذاری کنیم و در عینحال مدافع حق و حقوق شهروندان باشیم.

گفتنی است، پس از اتمام سخنان رئیس شورای شهر ساری، رای گیری برای انتخاب شهردار ساری شروع شد و سرانجام محمد حسین قبادی با کسب ۹رای موافق به عنوان شهردار ساری انتخاب شد.

قبادی در کارنامه مدیریتی خود مسوؤلیت‌هایی چون معاون فنی شهرداری مرکز استان و شهردار منطقه دو شهرداری ساری نیز بوده است.

گفتنی است؛ در مرداد ماه سال گذشته در نخستین جلسه شورای ششم مرکز استان اعضای شورا با ۵ رای موافق‌؛ محمد حسین قبادی را به سمت سرپرست شهرداری مرکز استان انتخاب کرده بودنده اما کمتر از یک هفته جواد شهردار سابق یعنی جواد طالبی جای او را گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.