پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مانور آتش نشانی در شهر کیاسر برگزار شد + تصاویر

به مناسبت ۷ مهر، روز ایمنی و آتش نشانی، طی مراسمی با حضور بخشدار، ریاست شورای اسلامی شهر، معاون و برخی مدیران شهرداری کیاسر، از جهادگران و ایثارگران عرصه امداد و نجات و آتش نشانی تجلیل شد.

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی شهرداری کیاسر، در ابتدای مراسم، مهندس رضایزدانی مدیر آتش نشانی شهرداری کیاسر، با عرض خیر مقدم حضور مسؤلین و مدعوین محترم، یاد و خاطره شهدای والامقام امداد و نجات و آتش نشانی را گرامی داشت.

 

اسماعیل امینی، بخشدار چهاردانگه نیز با تجلیل از تلاش های خالصانه نیروهای عملیاتی آتش نشانی و امداد و نجات مستقر در منطقه، شمه ای از اقدامات صورت گرفته در خصوص تجهیز مناطق پشتکوه و گرمآب به ۲ دستگاه خودروی آتش نشانی، جهت تسریع در امداد رسانی به ساکنان منطقه و مسافران و گردشگران را به اطلاع حضار رساند.

 

نقی شریعت نژاد، ریاست شورای اسلامی شهر کیاسر نیز به نمایندگی از اعضای محترم شورای اسلامی شهر، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی هلال احمر، اورژانس، مرکز بهداشت، نیروی انتظامی و آتش نشانی، از رایزنی با جناب آقای عبوری شهردار محترم ساری در خصوص واگذاری یک دستگاه خودروی آتش نشانی برای تجهیز ایستگاه مرکزی آتش نشانی کیاسر خبرداد. در این مراسم همچنین از حاضرین در جلسه با اهدای لوح سپاس قدردانی به عمل آمد.

 

در پایان مراسم، رژه خودروهای امدادی، انتظامی و آتش نشانی در سطح شهر کیاسر برگزار گردید.

 

atash-neshani-day-1 atash-neshani-day-2 atash-neshani-day-3

 

1 نظر
  1. 63 می گوید

    با سلام من چند نظر مخالف و انتقاد دارم ۱- هیچ ضرورتی نداره که تو مانور همه خودروها آژیرهاشونو روشن کنن فقط خودروی آتش نشانی چون وقتی چندتا آژیر باهم روشن میشه آلودگی صوتی وحشتناکی تو شهر به وجود میاد ۲-ایکاش بجای خریدن یک وانت جدید یک خودروی آتشنشای کوچکتر از کامیون آتشنشانی میخریدید تا در کوچه های تنگ شهر هم برود البته کامیون در آتش سوزی های بزرگ کارایی داره ولی وانت سفید … . ۳- آقا اگه همون لحظه ای که شما دارین با کامیون آتشنشانی چمن های داخل بلوار رو آب میدین من زنگ بزنم بگم مثلا خونه ی همسایمون آتیش گرفت چیکار میکنین چند دقیقه باید خونه تو آتیش بسوزه تا شما ماشینتونو پر کنین اونم تو شهر بدون ترافیک کیاسر . ۴- چرا سال گذشته وقتی یک درخت در منطقه رودبار کیاسر آتیش گرفت ماشینتون اینهمه راه رو رفت سر آتیش اما به انازه یک بشکه۲۲۰ هم آب نداشت ۵- چندسال پیش ساعت ۳/۵ صبح داشتم میرفتم سر کار دیدم چراغ راهنمایی چشمک زنی که انتهای بلوار امام رضا نصب شده بود(اونموقع انتهای بلوار امام رضا کنارنانوایی اسماعیلی بود و میدان معلمی وجود نداشت) اتصالی کرد و هی جرقه میزد تا اینکه آتیش گرفت زنگ زدم آتشنشانی. اینجا رو داشته باشین {{ساعت ۳/۵ صبح /خیابون خالی از هر ماشین و ترافیکی که تازه تو روز هم وجود نداره /فاصله شهرداری(آتشنشانی)تا انتهای بلوار فقط حدود شاید ۱۰۰متر/ بعد از ۲۰ دقیقه خودروی آمااااااده آتشنشانی اومد اونم با آژیر/ }}اما دیگه چیزی از اون چراغ نمونده بود و تمام چراغ که از پلاستیک بود آب شد و فقط پایش موند که هنوز هم هست .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.