پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| بازیکن تیم خاتم اردکان: هواداران کاله لیاقت یک تیم قدرتمند را دارند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، عادل غلامی بازیکن آملی تیم خاتم اردکان شامگاه چهارشنبه پس از کسب پیروزی در مقابل تیم کاله آمل اظهار داشت: قبل از این بازی می‌دانستیم که دیدار دشواری را در انتظار داریم و کاله تیم سرسختی برای ما خواهد بود.

وی افزود: تیم کاله در این فصل بسیار منظم و با برنامه بازی می‌کند و سخت شکست می‌خورد و امروز مشاهده کردیم که تا لحظه آخر جنگیدند اما خوب زور تیم ما بیشتر بود که توانستیم برنده بازی باشیم.

غلامی در رابطه با جوانگرایی در تیم کاله آمل، بیان داشت: امیدوارم که در سال‌های آینده شرایط به شکلی رقم بخورد که آملی‌ها با یک تیم قدرتمندتر راهی لیگ برتر شوند که واقعا این تماشاگران عاشق لیاقت یک تیم خوب را در لیگ برتر دارند.

دفاع وسط سابق تیم ملی ایران در رابطه با تشویق وی از سوی تماشاگران آملی قبل از شروع این دیدار، بیان داشت: هواداران تیم کاله همیشه در والیبال زبانزد بوده و آمل یکی از بهترین تماشاگران را در اختیار دارد که همیشه از تیم خود حمایت می‌کنند و بنده فرزند این شهر هستم و خواستگاهم از این شهر مبوده و در این چند سالی که با تیم‌های مختلف به آمل آمدم هیچگاه در مقابل این هواداران خوشحالی نکردم زیرا هر چه دارم از این هواداران است.

سرعتی زن تیم خاتم اردکان خاطرنشان کرد: تیم محبوب کاله آمل که در مازندران علاقه‌مندان بسیار زیادی دارد لیاقت حضور قدرتمندتر در لیگ برتر را دارد تا این هواداران که شبانه روز به عشق این تیم زندگی می‌کنند از بازی‌های تیم خود لذت ببرند.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.