پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نیروگاه زباله‌سوز ساری به زودی افتتاح می‌شود

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه:  مهدی عبوری در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری با اشاره به اینکه شهرداری ساری را در 70 ماه قبل تحویل گرفتم، اظهار داشت: بیش از 1300 میلیارد تومان پروژه عمرانی در مدت مورد نظر قرارداد منعقد شده است.

وی افزود: برای توسعه و آبادانی ساری مرکز مازندران بالغ بر هزار و 300 میلیارد تومان پروژه تعریف کرده که شامل 4 پل، 10 زیرگذر و 16 دوربرگردان در راستای تسهیل‌سازی ترافیک در مرکز استان اجرایی شده است.

شهردار ساری با اشاره به اینکه نداشتن یک موزه و شهربازی مناسب برای شهر ساری عقده شده بود، تصریح کرد: فقدان حضور شهرداری در پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی برای شهر ساری ناشناخته بوده است.

عبوری با بیان اینکه وضعیت پیاده روهای شهر ساری نابسامان بوده و نبود کانال آب‌های سطحی سبب از بین رفتن سیلاب در سطح شهر شده بود، افزود: ساحل ساری پر از نخاله و زباله قبل از احداث پارک ملل هیچگاه از اذهان مردم ساری یاد نخواهد رفت.

وی با اعلام اینکه ظرفیت کار در ساری بی نهایت بوده و تلاش مدیریت شهری ساری بر این بوده که به آنچه می‌گوییم عمل کنیم، تصریح کرد: بیانات مهدی عبوری با سایر افرادی که می‌گویند و عمل نمی‌کنند تفاوت دارد.

شهردار ساری با بیان اینکه با اتکا به خداوند باریتعالی توانستیم اعتماد را در بین مردم ایجاد کنیم، افزود: شهردار ساری با افتخار لابی کرده تا توجه مدیران ملی را به پروژه‌های شهری ساری معطوف کند.

وی با بیان اینکه در شهر ساری کارآفرینی کردیم و جلوه‌های بی نظیری از تفکر ولایی و انقلابی و مدیریت جهادی را در شهر ساری را به نمایش گذاشتیم، گفت: با توسعه گردشگری توانستیم ظرفیت‌های شهر را احیا و فرصت اشتغال را برای جوانان این مرز و بوم ایجاد کردیم.

این عضو شورای اداری ماندران با اشاره به اینکه اعتبارات شهرداری ساری با حمایت قاطع اعضای شورای اسلامی شهر و تلاش بی وقفه تیم مدیریت شهری توانستیم سرانه اعتباری هر فرد ساروی را از 269 هزار تومان در سال 91 به یک میلیون و 700 هزار تومان در سال 97 رساندیم و این به مفهوم ایچاد اشتغال، پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی در سطح شهر ساری بوده است.

عبوری با بیان اینکه شهرداری ساری نشان داد که در شرایط بغرنج اعتباری توانست بودجه شهرداری ساری را افزایش دهد، افزود: توزیع خدمات در مناطق شهر ساری به صورت متمرکز و عادلانه ارائه شده است.

شهردار ساری با اشاره به اینکه پس از بهره برداری از بوستان ولایت در روز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (ع)، مصمم تر شده تا هر چه سریعتر بزرگ‌ترین پروژه عمرانی استان مازندران را آغاز کنم، تصریح کرد: امروز ساری به عنوان مرکز مازندران حرفی برای گفتن دارد و در همه عرصه‌های خدماتی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی پروژه‌های متعددی را تعریف کرده است.

وی با بیان اینکه فاز دوم پارک ملل و پارک جنگلی شهید نوبخت در سیکوتپه به وسعت تقریبی دو هزار هکتار در شهر ساری در حال اجرایی شدن است، افزود: امروز تیم مدیریت شهری ساری صرفا حرف نمی‌زند و با تقویت جریان عملگرایی یکی پس از دیگری پروژه عمرانی صورت دهد.

عبوری با اشاره به اینکه بیش از 50 نوع کاربری ویژه در ساحل پارک ملل ایجاد می‌شود، تصریح کرد: 5000 نفر از فرزندان شهر ساری در این فاز بکارگیری خواهند شد.

وی با بیان اینکه اهمیت نیروگاه زباله سوز در مرکز مازندران دارای اهمیت است، افزود: باید هر چه سریعتر این پروژه بزرگ به سرانجام برسد و قریب به 30 میلیارد تومان به نیروگاه زباله سوز تزریق شده و تلاش داریم همزمان با تکمیل نیروگاه، تجهیزات توسط متخصصین چینی نصب و در آینده نزدیک نیروگاه زباله‌سوز بهره‌برداری می‌شود.

شهردار ساری با اشاره به اینکه زیرگذر بزرگ جانباز شهید مصطفی علمدار در میدان هلال احمر ساری را در دست اجرایی داریم، تصریح کرد: طرح مطالعات جامع ترافیکی شهر ساری را در حال اجرایی شدن داریم و بسیاری از معضلات شهر ساری رفع می‌شود.

وی با بیان اینکه ظرف 100 روز آینده قصد داریم پروژه زیرگذر هلال احمر را بهره‌برداری کنیم، افزود: با بهره برداری پروژه ادامه بلوار داراب، گره ترافیکی بلوار طالقانی تا میدان شهدا رفع خواهد شد.

عبوری با اشاره به اینکه بافت فرسوده و کهن شهر ساری در حال بازسازی است، گفت: بزرگ‌ترین پروژه پیاده راه کشور در مرکز مازندران توسط رئیس جمهوری آغاز شده و هنوز عده ای دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای اجرای آن چوب لای چرخ می‌گذارند.

وی با بیان اینکه 50 درصد جمعیت ساری را بانوان تشکیل می‌دهند ولی هنوز قدم بزرگ عملیاتی برای این قشر زحمتکش صورت نگرفته است، تصریح کرد: بزرگ‌ترین پارک بانوان شمال کشور به وسعت 100 هزار متر مربع در بهترین نقطه شهر ساری در دست احداث بوده و قرار است در هفته‌های آینده این مجموعه عظیم بهره‌برداری شود.

شهردار ساری با اشاره به اینکه از وضعیت چاله چوله‌های سطح شهر ساری راضی نیستیم، افزود: نهضت آسفالت تا پایان آسفالت در مرکز مازندران در حال اجرایی شدن است.

وی با بیان اینکه دهها پروژه بزرگ و کوچک در سطح شهر ساری در حال شکل گیری است، تصریح کرد: اعتقاد دارم همه طیف‌های سیاسی و جریانات انتخاباتی ساری باید به توسعه شهر ساری به عنوان مرکز مازندران حمایت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.