پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

لزوم تقویت اعتقاد و باور دینی در پرسنل نیروی انتظامی

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، ظهر امروز طی نشست با فرماندهی انتظامی استان، اظهار کرد:  کارکرد صادقانه کارکنان انتظامی در استان، موجب کاهش آسیب‌ها شده است.

وی افزود: افزایش اعتقاد و باور دینی و مذهبی در قشر خدوم نیروی انتظامی موجب تقویت روحیه ایمانی آنان خواهد شد که موفقیت در مأموریت‌ها و کاهش آسیب‌ها در جامعه را به همراه دارد.

محمدی‌لائینی خاطرنشان کرد: ترویج ارزش‌های اسلامی و تسریع روحیه قرآنی در خانواده بزرگ نیروی انتظامی موجب هویت بخشی و شخصیت‌پردازی دینی در بطن این خانواده می‌شود که در این حوزه باید کار گسترده کرد.

این مسؤول عنوان کرد: بها بخشیدن به یکایک کارکنان نیروی انتظامی موجب هویت بخشی اسلامی و کرامت نفس در آنان می شود و حقارت نباید در درون کارکنان این نیرو ترویج کند.

وی گفت: بی‌هویتی جامعه ایرانی از سوی دشمنان در راستای دین ستیزی خطر جدی برای جامعه اسلامی است وحدت و انسجام نهادها با نیروی انتظامی در مقابله با این جنگ نابرابر ضرورت دارد.

محمدی‌لائینی بیان کرد: معاندان اسلام و بشریت امروز از مسیر دین‌ستیزی روی هویت جوانان اسلامی ایرانی وارد کارزار فرهنگی و دینی شدند که در مقابله با این جنگ کار کرد معنوی نیروی انتظامی می‌تواند در هویت بخشی جامعه دینی موثر واقع شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران ابراز کرد: مبارزه با مواد مخدر در استان، ارتقاء اعتقادات‌ها دینی در خانواده نیروی انتظامی، حمایت و اجرا کردن از شعار سال جهش تولید، مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی و اجتماعی در مازندران ضرورت دارد.

به گزارش فارس؛ در این نشست سردار میرزایی فرماندهی انتظامی استان مازندران نیز به تشریح برنامه‌های آتی این نیرو در استان پرداخت.

 /۸۶۰۴۸/ج

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.