پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

لاویج مازندران پارک گردشگری ایران می‌شود؟

0

نماینده مردم نور و محمودآباد نماینده مردم نور و محمودآباد با بیان اینکه به دنبال سرمایه گذار برای پارک جنگلی کشپل  هستیم، اضافه کرد: در تلاشیم تا منطقه لاویج را به عنوان پارک گردشگری ایران معرفی کنیم.

علی اسماعیلی از آغاز پروژه لاین جنوبی جاده آلشرود به چمستان و چمستان به نور از اواخر اردیبهشت خبر داد و در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر پیمانکاران بر روی پل های آلشرود، رزک، بنفشه ده، ایزخورده، کردآباد و آهودشت مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: از اواخر اردیبهشت به محض مساعد شدن شرایط جوی ساخت لاین جنوبی این جاده آغاز و تا نور هم ادامه پیدا خواهد کرد تا برای همیشه مشکلات این منطقه مرتفع شود؛ با اتمام این پروژه مشکلات امنیتی آن برطرف می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به رشد 25 درصدی گردشگر امسال نسبت به سال گذشته در شهرستان نور گفت: با توجه به رشد گردشگر اقدامات خوبی را در این شهرستان رقم زدیم که می‌توان به الحاق 200 هکتار به پارک جنگلی کشپل، آسفالت راه های روستایی برای جذب و سهولت گردشگر، آسفالت 70 کیلومتر جاده چمستان، آسفالت 50 کیلومتر راه روستایی بخش مرکزی، پیشنهاد طرح 1200 شغل برای پارک جنگلی نور و همچنین تبدیل 4000 هکتارجنگل ایزدشهر به پارک و پیشنهاد 1200 شغل اشاره کرد.

 علی شادمان فرماندار شهرستان نور در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه جاده چمستان به آمل یک جاده بین دو شهرستان است اظهار کرد: طی جلساتی که با مدیران استانی و نماینده مردم نور و محمود آباد برگزار شد، تصمیمات مهم اتخاذ و پیمانکاران قول مساعد در شروع انجام عملیات در کوتاه ترین زمان ممکن  را دادند.

وی با اشاره به اینکه در روند اجرای پروژه لاین جنوبی جاده آلشرود به چمستان 6 پل وجود دارد تاکید کرد:  با توجه به مشکل اعتباری و آماده سازی پل ها در این جاده که بخش مهمی را به خود اختصاص داده است، امیدواریم با حل شدن مشکل تعیین اعتبار و به اتمام رسیدن پروژه موقعیت مناسبی را برای مردم شهر و منطقه رقم بزنیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.