پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قهرمانی تیم کشتی ساحلی کارگران مازندران در مسابقات قهرمانی کشور

0

ایسنا/مازندران مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران قهرمانی تیم کشتی ساحلی کارگران مازندران در مسابقات قهرمانی کشور در استان بوشهر خبر داد.

کامران اصغری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تیم کشتی ساحلی کارگران استان مازندران در مسابقات قهرمانی کارگران کشور در استان بوشهر مقام قهرمانی این دوره از مسابقات  را کسب کرد.

وی با تبریک این قهرمانی به جامعه ورزش کارگری و مسئولان ورزشی استان تصریح کرد: مازندران در سومین سال پی در پی قهرمان کشور شد و قهرمان این دوره از مسابقات به پیکارهای جهانی اعزام می‌شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کارگران کشور انتخابی مسابقات جهانی صربستان با حضور ۲۴ کشتی‌گیر و برترین‌ها و ملی پوشان کشتی کارگری کشور در قالب ۶ استان در بوشهر برگزار شد.

اصغری ضمن اعلام ترکیب تیم کشتی ساحلی مازندرانادامه داد: در وزن ٧٠ کیلوگرم عبدالله پور از بابلسر نفر اول، در وزن ۸۰ کیلوگرم یاسر محمدی-مقام دوم، در وزن ۹۰ کیلوگرم سعید براری-مقام اول و در وزن مثبت ١٠٠ کیلوگرم اکبر صفرپور مقام اول را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه سرمربی این دوره از مسابقات بر عهده کاظم نریمانی و سرپرستی بر عهده سعادت سعادت‌پور بوده است، بیان کرد: تیم مازندران با ٩٥ امتیاز مقام قهرمانی رو بدست آورد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران افزود: مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کارگران کشور به‌ مناسبت یاد بود سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی با حضور بیش از ۶۰ نفر از ورزشکاران و مربیان رشته ورزشی کشتی از استان های کشور برگزار و با معرفی برترین ها در اوزان مختلف به پایان رسید.

اصغری گفت: تیم‌های مازندران، تهران و کرمانشاه به ترتیب با ۹۵، ۷۵، و ۶۰ امتیاز رده‌های اول تا سوم را کسب کردند، همچنین تیم های فارس، اصفهان و بوشهر الف و بوشهر ب (از استان بوشهر دو تیم در این مسابقات شرکت کرده است) نیز به ترتیب رده های چهارم تا هفتم را به خود اختصاص دادند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.