پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قلع و قمع ساخت وسازهای غیرقانونی در روشنکوه مازندران ارتباطی با هیچ فرقه و گرایشی ندارد

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به اینکه احکام قضایی صادر شده در منطقه روشنکوه چهاردانگه هیچ ارتباطی به فرقه یا گرایشی ندارد، گفت: ۸ مورد حکم قلع و قمع با هدف آزادسازی زمین‌های ملی در روستای جنگلی روشنکوه اجرا شد.

0

 

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری در ارتباط با تخریب ساخت‌وساز غیرمجاز در منطقه روشنکوه چهاردانگه اظهار کرد: با حضور رئیس حوزه قضایی بخش کیاسر، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، نیروی انتظامی و دیگر ادارات مرتبط این احکام در راستای اجرای احکام قطعی قضایی انجام شد و ۸ مورد قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز  در اراضی ملی به اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: احکام قضایی صادر شده در این مورد هیچ ارتباطی به فرقه یا گرایشی ندارد و برخلاف برخی تبلیغات منفی رسانه‌ای که اجرای احکام این منطقه از کیاسر را به فرقه و گرایش خاص افراد این منطقه مرتبط دانستند، اجرای احکام‌ قطعی براساس قانون انجام می‌شود.

وی افزود: اولویت دستگاه قضا اجرای قانون و حمایت از حقوق عامه است.

رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه بیان کرد: حفظ و حراست انفال از جمله منابع طبیعی و اراضی ملی از برنامه‌های اساسی شورای حفظ حقوق بیت‌المال در تمام حوزه‌های قضایی استان است و حفظ این حقوق از وظایف مهم دستگاه قضایی است که مورد توجه ویژه است.

 /۳۱۴۱/ج

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.