پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فوری: تردد موتورسیکلت در جاده کیاسر ممنوع است

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوعیت تردد تریلی و کامیون در جاده‌های شریانی استان برای روزهای پایانی هفته جاری، گفت: محدودیت ترافیکی از فردا در محورهای مازندران اعمال می‌شود.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ پاسدار جعفر محمدنژاد اظهار داشت: تردد تمامی موتورسیکلت‌ها از ساعت ۱۲ چهارشنبه ۲۳ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۵ تیرماه از محورهای کندوان، هراز، سوادکوه، کیاسر ممنوع است، البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری بلامانع است.

 

وی با اعلام اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۲۵ تا ساعت دو بامداد روز شنبه ۲۶ تیرماه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه روز جمعه ۲۵ تا ساعت دو بامداد روز شنبه ۲۶ تیرماه از مرزن‌آباد به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

 

محمدنژاد یادآور شد: تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه ۲۳ و جمعه ۲۵ از محور تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

 

وی با بیان اینکه تردد انواع تریلی از محور هراز همچنان ممنوع اعلام شده است، گفت تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه ۲۳، پنج‌شنبه ۲۴ و جمعه ۲۵ تیرماه امسال از این محور ممنوع اعلام شده است.

 

تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.