پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فرماندار بابل خواستار امیدافزایی رسانه‌ها برای انتخابات شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، قربانعلی ولیزاده‌بورا روز سه‌شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران بابل بیان کرد: خبرنگاران با دانش رسانه‌ای خود و با انتشار اخبار درست، نشاط و بالندگی را برای کشور به ارمغان می‌آورند و ما نباید از این ظرفیت غافل شویم.

وی اظهار داشت: تردیدی نیست ما از نقد خبرنگاران استقبال خواهیم کرد و در این دولت این امر را به خوبی ثابت کرده‌ایم و هیچ تماس خبرنگار را بی پاسخ نگذاشته ایم، انتظار می‌رود در کنار بیان مشکلات پیش رو عملکردها و کارآمدی دولت هم برای افکار عمومی تشریح شود.

فرماندار بابل اظهار داشت: خبرنگاران قشر زحمت‌کشی هستند که با کمترین درآمد با رعایت اخلاق حرفه‌ای، صداقت و پرهیز از حاشیه‌سازی وظیفه اطلاع‌رسانی را انجام می‌دهند و همه ما موظفیم قدرشناس تلاش این قشر جامعه باشیم و در چهارچوب قانون برای رفع دغدغه معیشت آنان تلاش کنیم.

ولیزاده‌بورا به بیان ظرفیت‌های شهرستان بابل از جمله دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و قابلیت‌های گردشگری در جنوب این شهرستان پرداخته و از  خبرنگاران خواست برای ایجاد امید و نشاط در جامعه به تشریح این ظرفیت ها بپردازند.

**حضور حداکثری در انتخابات تضمینی برای امنیت ملی است

فرماندار بابل در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی نقش رسانه‌ها در حضور حداکثری مردم بسیار زیاد است که این حضور تضمینی برای امنیت ملی است.

ولیزاده بورا از رسانه‌ها خواست تا اصل عدم استفاده از امکانات دولتی در انتخابات پیش رو را برای افراد و جناح‌هادر جامعه نهادینه کنند تا این امر به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود که هیچ مدیری حق ندارد از امکانات دولتی برای تبلیغ یک شخص یا جریان سیاسی خاص هزینه کند.

شهرستان ۵۳۶ هزار نفری بابل دارای بیش از ۵۰ خبرنگار فعال در حوزه خبرگزاری‌ها، رسانه‌های مکتوب ، مجازی و نیز عکاس است.

/۱۸۹۹/۷۳۴۳

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.