پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فجر44| افتتاح مدرسه شهید خوشبخت نکا در دهه فجر

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، عبدالرضا بابایی چهارشنبه‌شب در دیدار با امام جمعه نکا به‌مناسبت دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر، دهه نور و روشنایی است و باید در راستای بیان دستاوردهای انقلاب و نظام که ۴۴ سال برای آن تلاش شده است، اقدام کرد.

وی افزود: همه ما در قبال انقلاب و نظام و خون‌شهدایی که به‌پای این انقلاب ریخته شد، مسؤولیم و باید دین خود را به انقلاب ادا کنیم و دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای انقلاب و عملکردهای نظام است.

فرماندار نکا گفت: همزمان با دهه فجر در شهرستان نکا ۵۰۰ برنامه در بخش‌های مختلف در دستور کار است که در بخش  افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها در مجموع ۴۷ پروژه  با اعتبار ۴۲۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که شامل ۲۲۱ میلیارد تومان کلنگ‌زنی و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های افتتاحی است.

بابایی اظهار کرد: به مناسبت ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی، ۴۴ پروژه در سطح شهرستان نکا افتتاح خواهد شد تا شیرینی این افتتاحیه‌ها کام مردم را شیرین کند و افراد از نعمات انقلاب بهره‌مند شوند.

وی با تاکید بر جهاد تبیین که‌همان ایجاد یاس و نا امیدی برای دشمنان و معاندین نظام و امید آفرینی در جامعه است، یادآور شد: جهاد تبیین باید به عنوان اولویت مهم در دستور کار  همه‌ ما قرار گیرد و همه بر حسب وظیفه در این بخش وارد عمل شویم.

فرماندار نکا خاطرنشان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و بالندگی و قطار پیشرفت انقلاب اسلامی با سرعت در حال حرکت است و همین اقدام و ایستادگی ما موجب دشمنی و توطئه های معاندین شده و در ادامه راه باید با حفظ وحدت و انسجام و ولایت‌مداری با دشمنان مقابله شود.

فرماندار نکا افزود: در طول عمر ۴۴ ساله انقلاب،  خون شهدا این‌انقلاب را بیمه کرده و حضور مردم و همت مسؤولان و در شرایط سخت  موجب بالندگی انقلاب شده است و باید  این‌حضور حماسی همچنان ادامه یابد.

وی همچنین با اشاره به افتتاح مدرسه شهید خوشبخت آلوکنده نکا اظهار کرد: این‌مدرسه به همت خیران و بخش دولتی و کمک مردمی در اولین روز از هفته دولت افتتاح شد تا در بخش آموزش و پرورش به عنوان پایه و اساس کار فرهنگی در جامعه گام‌های موثری برداشته شود و در تربیت و تعلیم دانش آموزان و آینده‌سازان این مملکت با استفاده از امکانات مناسب تلاش شود.

بابایی گفت: در دهه فجر امسال در حوزه آموزش و پرورش ۴ پروژه با اعتبار مجموع ۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد تا شاهد شکوفایی هر چه بیشتر در این بخش باشیم.

پایان پیام/ ۸۶۰۰۲/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.