پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فارس من| کمیته‌های نظارتی بر نامگذاری خیابان‌‌ها و معابر عمومی نظارت دارند

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس، مطلبی با این عنوان که ” چرا یکی از میادین نکا به نام شاه‌عباسی شد؟ “ از سوی شهروندان نکایی در فارس من باز نشر داده شد و خبرنگار فارس در این مورد پیگیری کرده است.

 

براساس آنچه توسط شهروندان نکایی در سامانه فارس من آمده است؛ اعلام شد که نامگذاری یکی از میادین شهر نکا به نام شاهان طاغوت موجب اعتراض و نارضایتی مردم مومن این شهر شده است.
همچنین در این اعتراض مردمی آمده است: شورای اسلامی شهر و شهرداری نکا اخیرا یکی از میادین پر تردد این شهر را به نام شاه عباسی نامگذاری و از تابلوی آن رونمایی کردند که این اقدام با واکنش منفی شمار زیادی از مردم متدین و انقلابی نکا مواجه شد.
تنی چند از مردم انقلابی نکا با اشاره به سابقه مبارزاتی و انقلابی‌گری مردم این شهرستان که خاستگاه علمای بنام و ۴۰۰ شهید سرافراز است، نامگذاری طرح های عمرانی در این شهر را بنام شاهان ظالم و ستمگر توهین آشکار به مردم ولایتمدار نکا دانستند.
خبرنگار خبرگزاری فارس پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار داده است و با توجه به اینکه این طرح از مصوبات شورای اسلامی شهر نکا بوده است، از ابوالقاسم محمدی رئیس شورای اسلامی شهر نکا در این مورد سوال و خواستار توضیح شد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر نکا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: در مورد خیابان شاه عباسی نکا که موجب نارضایتی برخی از شهروندان بوده است؛ اعتقاد داریم که نباید به نام بسنده کنیم و ارائه خدمت به مردم مهم‌ترین وظیفه ماست

ابوالقاسم محمدی افزود: افتخار می‌کنیم که خدمات مناسبی به شهروندان ارائه شده است و امیدواریم تنها به یک نام بسنده نشود.

وی افزود: در مورد نامگذاری خیابان هم کمیته‌های مختلف نظارتی بر این نامگذاری نظارت دارند و این نام سالیان سال بر این خیابان بوده است و در هفته دولت سال گذشته بهسازی و احداث بلوار عدالت و شاه عباسی اجرایی شده است.

براساس آنچه توسط روابط عمومی شهرداری نکا اعلام شده است؛ خیابان شاه عباسی از سال‌های قبل این نام را داشته است و وقتی کوچه و خیابانی دارای نام است؛ نمی‌توان نام دیگری برای آن نهاد و اینکه نهادهای نظارتی بر این نامگذاری نظارت کامل دارند.

 

به گزارش فارس، همزمان با هفته دولت ، پروژه بهسازی و احداث بلوار عدالت و شاه عباسی، با حضور مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، شاعری نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی، توحیدی مقدم فرماندار، احمدی شهردار نکا و مسؤولان دوائر شهرداری در میدان امام حسین(ع) شهرستان نکا افتتاح شد.

این دو پروژه که شامل آسفالت، روشنایی، پیاده‌رو سازی، فضای سبز، احداث بلوار و زیباسازی” بوده است؛ با صرف اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

 /۸۶۰۰۲/ج

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.