پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فارس من| عملیات سامان‌دهی فاضلاب در شهرستان نور هنوز شروع نشده است

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای  با عنوان «جلوگیری از تخلیه فاضلاب در شهر نور مازندران را بگیرید  » خواستار پیگیری این سوژه شدند.

بهزاد برارزاده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب مازندران براساس وظیفه ذاتی خود مبنی بر ساما‌ن‌دهی فاضلاب بهداشتی در سطح استان‌، از سال ۱۳۷۴ مطالعه، اجرا و بهره‌برداری از طرح‌های فاضلاب شهرهای استان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی گفت: با توجه به تخصیص اعتبارات دولتی تاکنون عملیات بهره‌برداری از طرح فاضلاب در ۶ شهر استان در حال انجام بوده و مسؤولیت جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب در قسمت‌هایی از شهرها که دارای طرح فعال سامان‌دهی فاضلاب است، برعهده این شرکت خواهد بود.

مدیرعامل شرکت آبفای مازندران بیان کرد: باتوجه به اینکه تاکنون عملیات اجرایی ساماندهی فاضلاب در شهر نور آغاز نشده است،  لذا سایر دستگاه‌های اجرایی و نظارتی شهر متولی کنترل آلودگی ناشی از تخلیه فاضلاب بوده و باید پاسخگو باشند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: عموماً شهرداری‌ها و نظام مهندسی ساختمان و ادارات حفاظت از محیط زیست و مراکز بهداشت با پایش دقیق و منظم، رسالت خود را در این زمینه انجام خواهند داد.

 /۸۶۰۳۴/ج/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.