پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فارس من| ستاد ملی کرونا درباره بازگشایی کلاس‌های حضوری دانشگاه‌ها تصمیم می‎‌گیرد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای  با عنوان «مطالبه دانشجویان مازندران جهت حضوری شدن دانشگاه‌ها  » خواستار پیگیری این سوژه شدند.

علی شیرازی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: تمام سیاست‌هادر ارتباط با اعمال محدودیت‌ها تا برگزاری کلاس‌ها مربوط به ستاد ملی مقابله کرونا است و استان‌ها در این زمینه اختیاری ندارند.

وی گفت: با توجه به پیگیری‌ها و گزارش‌های ارائه شده در مجموع ستاد ملی در نظر دارد به‌منظور ارتقای کیفیت آموزشی و بالا رفتن سطح معلومات دانش‌آموزان و دانشجویان به‌زودی مصوبه حضوری شدن کلاس‌ها را ابلاغ کند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بیان کرد: با توجه به تسریع روند واکسیناسیون در دولت و اینکه اقدامات لازم برای بازدارندگی ایجاد شده، همچنان تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

این مسؤول یادآور شد: همچنین مقرر شد به‌منظور رفاه حال دانشجویان غیربومی بحث مهمان شدن آنان در دانشگاه‌های محل سکونت در دستور کار قرار گیرد و در کنار خانواده باشند که این مهم موجب کاهش تردد و همچنین حل مشکل خوابگاه‌ها خواهد شد.

 /۸۶۰۳۴/ج/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.