پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فارس من| حجم ورودی‌های مازندران خیلی نگران‌کننده نیست

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای با عنوان «جولان بچه‌پول‌دارها در گیلان و مازندران/ وزارت‌کشور مقابل قانون‌شکنان ایستادگی کند»خواستار پیگیری خبرنگاران فارس در این زمینه شدند.

در توضیح این سوژه آمده است، ستاد مبارزه با کرونا چرا از قانون‌شکنان و مشتی خودخواه و ظالم حمایت می‌کند؟به چه حقی چنین اجازه‌ای صادر می‌کند؟

شهرستان‌های مسافرپذیر چند بیمارستان دارند؟ چقدر امکانات دارند؟ مگر بودجه اختصاصی به آنها داده‌اید که با حمایت از کسانی که علنا قانون‌شکنی و مسافرت کرده‌اند به آنها اجازه داده می‌شود تا به ویلاهایشان بروند و بمانند؟
با چه زبانی بگوییم، به پیر به پیغمبر مازندران و گیلان و … امکانات و منابع و متخصص برای خود مردم ندارند، کل امکانات بهداشتی مازندران فقط به اندازه یک منطقه تهران هم نیست.

این افراد حق ندارند به شهرستان‌ها بیایند ولو اینکه مالک باشند چون دولت هیچ امکانات و تجهیزات و منابع و نیروی انسانی برای این افراد به شهرستان های مقصد نداده و نمی‌دهد؛ علاوه بر اینکه آنها نشان داده‌اند که قانون‌شکن هستند و حمایت ستاد از آنان واقعا مایه تاسف و ننگ است، اگر این‌گونه است پس چرا از مردم خواسته می‌شود که در خانه‌هایشان بمانند؟
وزارت کشور باید عذرخواهی کند و تاکید کند که این افراد نمی‌توانند چون پول دارند هر کاری می‌خواهند انجام دهند و نشان دهند که دولت برده آنان نیست در غیر این صورت همه مردم حق دارند آزادانه در شهرها بگردند و هرگونه ایجاد محدودیت برای آنان مصداق تبعیض و خلاف قانون اساسی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: درست است بحث محدودیت‌های تردد براساس مصوبه ستاد ملی کرونا برداشته شده ولی در اماکن اقامتی و پذیرایی سطح استان محدودیت‌هایی اعمال می‌شود.

حسین حسن‌نژاد با اشاره به اینکه افرادی که صاحب ویلا هستند ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند، تصریح کرد: براساس بررسی‌های صورت گرفته حجم ورودی‌های استان مازندران خیلی نگران‌کننده نیست.

وی تصریح کرد: توصیه ما به مسافران و همچنین افرادی که صاحب ویلا در استان هستند این است به‌دلیل امکانات سیستم بهداشتی سطح استان، تا زمانی‌که مازندران در وضعیت سفید قرار نگرفت برنامه‌های سفر خود را به تعویق بیندازند و در صورت ضرورت نیز حتما رعایت مسائل بهداشتی  قرنطینه‌ای را در دستور کار خود قرار دهند.

 /86034/ج

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.