پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فارس من| تسریع اجرای پروژه میدان میوه و تره‌بار مرکز مازندران/ افتتاح قبل از برداشت مرکبات

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای با عنوان «ترافیک سنگین روزانه به‌ واسطه جابه‌جا نکردن میدان تره‌بار ساری» خواستار پیگیری خبرنگاران فارس در این زمینه شدند، آنان در توضیح این سوژه عنوان کردند: «اگر تاکنون قصد گذر از ساری و عزیمت به شرق مازندران را داشته‌اید، بی‌شک از کمربندی غربی این شهرستان عبور کرده‌اید و در این میان ترافیک سنگین این کمربندی شما را نیز آزرده است، امری که در صدر عوامل موجب شد تا مسؤولان به فکر جابه‌جایی این میدان از این مکان به مکان دیگری بیفتند.

پروژه ساخت میدان میوه و تره‌بار در سال ۸۶ و با حجم حمایتی قابل توجه مسؤولان آن زمان کلنگ‌زنی شد، امری که با گذشت ۱۰ سال از آن در کمال ناباوری تاکنون به مرحله بهره‌برداری و اتمام نرسیده است».

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: بحث ویروس کرونا موجب وقفه در اجرای پروژه‌های عمرانی شد که میدان میوه و تره‌بار از این موضوع مستثنا نبوده است.

امیرحسین فخرآوران افزود: پیگیری‌های لازم انجام شده و با مذاکرات جدید صورت گرفته از چند روز پیش کار سرعت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با وضعیت موجود انتظار داریم این پروژه تا قبل از برداشت مرکبات امسال به بهره‌برداری برسد.

به گزارش فارس، در حالی زمان توقف در ترافیک حتی به بیش از یک ساعت هم می‌رسد که فصل برداشت هلو شلیل نیز طی ماه آینده فرا می‌رسد که این موضوع خود بر روند افزایش ترافیک تاثیرگذار خواهد بود.

 /۸۶۰۳۴/ج

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.