پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عملیات اجرای پروژه های بسیج سازندگی شتاب می گیرد

0

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدمهدی اقبال پور پیش ازظهر سه شنبه در حاشیه بازدید معاون عمرانی استاندار مازندران از پروژه‌های بسیج سازندگی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: سعی خواهیم کرد تا آبان ماه امسال بخش زیادی از پروژه‌هایی که در حوزه راه، ابنیه و دیوار کشی حفاظتی رودخانه‌ها به ما واگذار شده را با سرعت بیشتری پیش ببریم تا هرچه زودتر به بهره برداری برسند.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج سازندگی استان مازندران پروژه‌های زیادی را در دست اقدام دارد، اظهار کرد: در حوزه عمرانی پروژه‌هایی به صورت موافقت نامه با سازمان برنامه و بودجه استان امضا شده که بخشی از این پروژه‌ها هم در حال شروع و هم در حال افتتاح بوده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از پروژه‌های عمرانی، پروژه دیوارسازی و حفاظتی رودخانه‌های استان است، تصریح کرد: از این جهت توانستیم در حوزه جغرافیایی منگل شهرستان قائمشهر از هفت و نیم کیلومتر دیوار کشی حفاظتی رودخانه به طول یک و نیم کیلومتر را در شرایط سخت آب و هوایی فصل پاییز و زمستان انجام دهیم و اگر مجوزها زودتر صادر شود در شش ماه آینده نیز پروژه این دیوار کشی به طول بیش از چهار کیلومتر برای جلوگیری از مخاطرات مربوط به سیل و بالا آمدن آب رودخانه‌ها انجام خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران عنوان کرد: امسال در حوزه عمرانی تعداد زیادی پروژه‌های پل سازی داشتیم که البته آن پروژه‌هایی که در اولویت بود سعی کردیم زودتر به اتمام برسانیم.

اقبال پور با اشاره به اینکه تعداد زیادی پروژه ورزشگاه‌های استان توسط سپاه و بسیج سازندگی اجرا شده است، گفت: بخشی از این پروژه‌ها در دست اقدام بوده و سعی ما بر این است هرچه زودتر این پروژه‌ها به بهره برداری برسند.

وی در خصوص پروژه راه‌های روستایی نیز چنین بیان کرد و افزود: در پروژه‌هایی که محور آنها توسعه راه است به شدت مشغول فعالیت هستیم تا بتوانیم زیر ساخت آنها را آماده کنیم و شرایط برای آسفالت کردن آن فراهم شود.

کد خبر 4929392
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.