پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عزاداری ۳۲۰ هیأت مازندرانی در مشهد مقدس

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام محمدمهدی شریف‌تبار امروز در حاشیه تجمع بزرگ هیأت‌های مذهبی مازندران در صحن جمهوری بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، از حضور ۳۲۰ هیأت مازندرانی در این ایام در مشهد مقدس خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به شعائر اسلامی و آثار تربیتی و فرهنگی برنامه‌های مختلف دینی هیأت‌های مذهبی ، گفت: هیأت‌های مذهبی با برپایی اقامه عزا و برگزاری مراسم،کانون و پایگاه مهم و موثر جهاد تبیین و روشنگری در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به بیان هدف حضور در مشهد مقدس، اشاره کرد و افزود: طبق سنوات سال‌های قبل امسال نیز برنامه بازدید از هیأت‌های مذهبی شهرهای استان در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

این عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران از جمله برنامه مهم این سفر را، هماهنگی جهت تجمع هیأت‌های مذهبی استان در صحن مضجع شریف امام رضا (ع) عنوان و خاطرنشان کرد: با هماهنگی و پیگیری‌های به عمل آمده، در شب شام شهادت حضرت رسول مکرم اسلام و امام حسن مجتبی (ع)، تجمع هیأت‌های مذهبی استان در صحن جمهوری آستان رضوی برگزار و بخشی از آن نیز با همکاری سیمای استان خراسان رضوی و استان مازندران به‌صورت زنده پخش شد.

وی  به حضور بیش از ۲۰هزار مازندرانی در مشهد اشاره و  تصریح کرد: امسال برای نخستین‌بار در جمع هیأت‌های مذهبی استان با حضور مبلغان بعثه مقام معظم رهبری، ویژه برنامه روایت‌گری سیره امام رضا (ع ) نیز برگزار شد که با استقبال شایسته هیأت‌های همراه بود.

 

 

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.