پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ظرفیت جبهه انقلاب در انتخابات به درستی شناخته شد/قول دادیم معیشت مردم را حل کنیم

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،حجت‌الاسلام نصیرالدین یعقوبی، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران شب گذشته در مراسم شکرانه حضور مردم در انتخابات و تجلیل از فعالان جبهه  انقلاب استان در انتخابات اظهار کردد: در زمان جنگ، عملیات‌ها کار مهمی بود اما مهمتر از آن حفظ موقعیت بود، یعنی عملیات بزرگ و موفقیت‌آمیز که انجام شد اگر موقعیت آن را تثبیت نکنیم و آن را نگه نداریم و دشمن دوباره آن را تصرف کند و این یک فاجعه است و ما کوتاهی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه ما تا الان مطالبه‌گر بودیم اما از کنون پاسخگو هستیم، گفت: حال که پاسخگو هستیم باید حفظ موقعیت کنیم تا پاسخگویی درستی باشیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران ادامه داد: باید کار تشکیلاتی انجام دهیم اگر تشکیلات را تقویت نکنیم تیم‌ها و گردان‌ها را سازماندهی و بازسازی و توجیه نکنیم نمی‌توانیم پاسخگو باشیم.

یعقوبی با بیان اینکه ما در این انتخابات ظرفیت‌های بسیار زیادی را کشف کردیم نباید از آنها صرف‌نظر کنیم، خاطرنشان کرد: همه تشکل‌ها و کانون‌ها شامل کانون‌های فرهنگی سلامت، اقتصادی و …  باید حفظ شوند.

وی با اشاره به اینکه ما قول دادیم معیشت مردم را حل کنیم، افزود: کار تشکیلاتی باید از بالا تا پایین رده انجام شود، تشکیلات را باید قوی‌تر و گسترده کنیم اگر ما تلاش نکنیم این حکومت اسلامی را از ما می‌ربایند و تبدیل می‌کنند به حکومت سلطنتی، همانطور که حکومت را از امیر مومنان (ع) و امام حسن مجتبی (ع) گرفتند و حکومت سلطنتی معاویه‌ای تشکیل دادند و بعد از آن، حادثه کربلا را به جود آوردند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران ادامه داد: کار باید بر اساس هیأت امنایی پیش برود تا روستاها و شهرستان‌ها همه را تحت پوشش قرار دهیم.

یعقوبی با بیان اینکه اولین تشکیلات در کل کشور، مازندران بود که ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی را تشکیل داد، افزود: براساس طرحی که آقای رئیسی گفته بود که هر خانه یک ستاد و هیچ‌گونه حکمی به کسی نداد و فقط حکم هماهنگی داد، از همه تشکل‌هایی که وارد میدان شدند تشکر می‌کنم همه باید متحد شویم و این جریان انقلابی را به پیش ببریم، همانگونه که توانستیم مجلس انقلابی به‌وجود بیاوریم بتوانیم این دولت انقلابی را هم تداوم ببخشیم.

جریان انقلاب به یک هوشمندی رسید

شکرالله رضازاده دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مازندران نیز در این همایش طی سخنانی گفت: شاید پس از سوم خرداد سال ۱۳۶۱ این جمله معروف ” خرمشهر را خدا آزاد کرد” این بار باید گفت که انقلاب را ولی و امتش آزاد کردند.

وی افزود: اگر رهبری رهبر معظم انقلاب نبود معلوم نبود در ۲۸ خرداد ماه چه اتفاقی خواهد افتاد، دست مریزاد به این ملت هوشمند، هوشیار و بیدار که به ندای رهبری لبیک گفت و پا به پای این انقلاب آمد.

رضازاده تصریح کرد: از تک تک مردم ایران تشکر می‌کنیم امت عزیزی که در همه سختی‌ها پای کار بودند، این بار نوبت انقلاب و انقلابیون است، یادمان نرفته که پنجم بهمن سال ۱۳۹۱ طی جلسه طولانی با دکتر ولایتی هیچ نتیجه‌ای حاصل نشد و نگران بودیم چرا که مقام رهبری در همان مقطع نکاتی را بیان کردند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران در ادامه بیان کرد: متن و مغز نکته مقام رهبری این بود که هر کسی در جای خودش باید درست عمل کند، اجازه بدهید من تاسف بخورم چرا که رهبری نقش خود را در این هشت سال به‌درستی ایفا کرد اما برخی از ماها خیر! که اگر ایفا می‌کردیم قصه‌های پر غصه برجام‌ها اتفاق نمی‌افتاد.

رضازاده اضافه کرد: سوم آبان ۱۳۹۲ طرف ایرانی به‌دلیل وعده اصرار می‌کرد که باید مذاکرات ژنو به نتیحه برسد، طرف غربی به هیچ یک از چهار وعده خود عمل نکرده بود، متاسفانه ادامه این مسیر در بستر پای کار نیامدن خیلی از ماها بود، در سال ۱۳۹۶ هم وقتی که دورهم جمع شده بودیم تا در کارزار انتخابات شرکت کنیم باز هم قصه پرغصه اتفاق افتاد که بخشی نتیجه بی‌تدبیری برخی از حضرات در مرکز بود.

وی با بیان اینکه این بار جریان انقلاب به یک هوشمندی رسید، یادآور شد: در انتخابات دوم اسفند ۱۳۹۸وحداقل در مازندران اتفاق بی‌نظیری افتاد تمام مرد و زن انقلابی پای کار آمده و به ندای برادرانشان در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لبیک گفتند و برای بار اول در صحنه انتخابات لیست جبهه ائتلاف به‌طور کامل رای آورد،ما یک دوم اسفند ماه پربرکت دیگر در ۱۳۹۷ که مازندران به میزبانی سردار عزیز حاج قاسم فراموش‌نشدنی مفتخر بود.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران اضافه کرد: این مسیر ادامه پیدا کرد تا اینکه به انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ رسیدیم، تازه جبهه انقلاب نفس و جان گرفت، باید معنا پیدا می‌کرد آمدیم در کنار هم یک‌صدا این اتفاق خوب را رقم زدیم.

رضازاده افزود: بنده معتقدم کار جبهه انقلاب از این به بعد جدی‌تر و ویژه‌تر خواهد بود، امروز مردم یک امیدی را به دولت انقلابی سیزدهم بستند که نباید به یاس تبدیل شود‌، رئیسی در اولین مصاحبه خبری که به‌عنوان منتخب مردم در انتخابات ریاست جمهوری امید را به جامعه تزریق کرد.

وی ادامه داد: آنجا که در پاسخ به اظهارات وقیحانه بایدن ” دوست همان آقایی که می‌گفت در توییتر با هم رفیق شدیم” نوع برخورد آقای رئیسی در دنیا بازتاب رسانه‌ای گسترده‌ای داشت، چرا که پیام داشت دنیا بداند جمهوری اسلامی دیگر کوتاه نخواهد آمد دوران بزن و درو تمام شده او حقش را از ظالمین خواهد گرفت.

 دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران خاطرنشان کرد: فتنه‌گران در سال ۱۳۸۸ اجازه ندادند که از حق مسلم خودمان را با آرای ۴۰ میلیونی دفاع کنیم و این حق را سران خائن فتنه از ملت گرفتند، اما این بار دیگر تمام شد همه مسؤول هستیم تا اینجای کار پیش آمدیم.

رضازاده ضمن تقدیر از روسای ستاد جبهه انقلاب، کمیته موفق بانوان، کمیته جوانان و دانشجویی و افراد دیگر، تاکید کرد: جبهه انقلاب از اختلاف و دوری نتیجه نخواهد گرفت، ما در کنار هم ما خواهیم شد و این ما همان مشتی است که در دهان دشمن میزند، مشکلات کشور و مردم با پای کار آمدن جبهه انقلاب حل خواهد شد، وظایف ما از این به بعد متنوع‌تر و متعددتر خواهد بود.

وی افزود: حق مردم خوبمان تجربه زندگی جدید زیر سایه انقلاب و جمهوری اسلامی است، توسعه متوازن در کنار هم حق مردم است، اولویت جبهه انقلاب حل مشکل اقتصادی مردم است اما قطعا نمی‌توانیم طبق تاکید مقام معظم رهبری به فرهنگ بی‌توجه باشیم.

 دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران با اشاره به اینکه دولت انقلابی سیزدهم در عین حال که توجه به معیشت مردم را در اولویت قرار می‌دهد، گفت: این دولت به حوزه فرهنگ هم توجه می‌کند تا اگر خدا بخواهد اتفاقات خوبی رقم بخورد، موضوعات پسا انتخابات مهم است ولی استقرار درست انقلاب مهم‌تر است، باید پرهیز از منیت‌ها و سهم‌خواهی صورت بگیرد‌.

 

 /۸۶۰۴۱/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.