پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

طهرانچی در ساری: طرح تحول در دانشگاه آزاد اجرایی می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محمد مهدی طهرانچی امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در مازندران اظهار داشت: باید تغییر و تحول در دانشگاه آزاد تنها اسمی نباشد و در این دانشگاه با توجه به امکانات استان‌ها و دغدغه‌ها برای اشتغال جوانان برنامه‌ریزی شود.

وی افزود: سه محور فرهنگی، آموزشی و اشتغال دانش‌بنیان در راس فعالیت دانشگاه آزاد قرار دارد که باید امید را در جوانان بیشتر کنیم. باید دانشگاها مجهز شوند به گونه‌ای که اشتغال آینده دانشگاهیان را در دانشگاه‌ها تامین کنیم که نگاه عمیق به غنای مسائل فرهنگی نیز داریم.

رئیس دانشگاه آزاد گفت: نگاه جدید ما آموزش به جوانانی که در توسعه منطقه تاثیرگذار باشند بوده که دانشگاه آزاد حمایت لازم را در این زمینه دارد.

آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در استان و رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد در مازندران نیز گفت: همه باید با وحدت و تعامل برای رشد و توسعه کشور تلاش کنیم تا شاهد جامعه‌ای شکوفا باشیم.

وی افزود: در نظام ما دانشجو و دانشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است که باید بدانیم دانشجویان اطلاعات روز جامعه را بدانند و به آموزش دانشجویان توجه شود.

طبرسی بیان کرد: وظیفه شرعی همه ما مراقبت از کشور است و باید بدانیم که تعهد بدون تخصص و تخصص بدون تعهد معنایی ندارد و باید به این دو امر در نظام آموزشی توجه شود.

وی گفت: دانشگاه شجره طیبه است که با خواص سر و کار داشتن امری سخت است که امیدواریم اساتید و کارکنان دانشگاه توفیق خدمت داشته باشند.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.