پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ضرورت ترویج فرهنگ تعاون در بین فارغ‌التحصیلان دانشگاهی

0

ایسنا/مازندران مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ تعاون در بین فارغ التحصیلان دانشگاهی گفت: با تعاون می‌توان افکار و سرمایه‌های خرد را تلفیق کرده و کسب و کاری نو بسازیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران کامران اصغری در نشست هم اندیشی و تعاملی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک توسعه تعاون با مدیران اتحادیه‌های شرکت‌های تعاونی و تعاون‌گران استان اظهار کرد: سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره بخش تعاون نشان از اهمیت بالای این حوزه در سطح کشور دارد و باید برای رشد سهم بخش تعاون در اقتصاد کشور با کمک مسئولین، مردم و بخش تعاون بیش از پیش تلاش کرد.

وی تصریح کرد: وجود بانک تخصصی توسعه تعاون، صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون، بیمه تعاون و اتاق تعاون ظرفیت بسیار خوبی است که تعاونی‌ها با تعامل بیشتر می‌توانند از مزایایی این دستگاه‌ها و نهادها بهره‌مند شوند.

بیش از ۷۰ درصد از منابع در اختیار تعاونی‌ها قرار می‌گیرد

رئوف احمدی مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون مازندران نیز در این جلسه گفت: بر اساس تکالیفمان بیش از ۷۰ درصد از منابع و تسهیلاتمان را در اختیار تعاونی ها قرار می‌دهیم.

وی افزود: با توجه به طرح‌های مختلفی که در این بانک داریم، می‌توانیم نیازهای تعاونی‌ها را در همه گرایش‌ها برآورده کرده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون مازندران خاطرنشان کرد: دولت نیز به بانک توسعه تعاون اعتقاد ویژه‌ای دارد و حضور این بانک در طرح تسهیلات روستایی و تبصره ۱۶ گواه این مهم است.

مازندران از استان‌های با ظرفیت بسیار بالا در زمینه تعاون است
آتوسا وفادار سرپرست جدید مدیریت امور تعاون اداره کل، تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در این جلسه اظهار کرد: بدنبال تعامل بیشتری با بخش تعاون خصوصا اتاق تعاون در راستای رشد سهم این بخش در اقتصاد استان هستیم.

وی بیان کرد: اتاق تعاون از جایگاه بالایی در مازندران برخوردار است و امیدواریم با هم‌افزایی برای تعالی این حوزه گامی بزرگ برداریم.

سرپرست مدیریت امور تعاون اداره کل تصریح کرد: بدنبال افزایش برگزاری نشست‌های هم اندیشی با اتاق تعاون و مدیران اتحادیه ها هستیم و این مهم برای ما با هدف حل میدانی مشکلات بخش تعاون در سطح استان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وفادار یادآور شد: مازندران از استان‌های با ظرفیت بسیار بالا در زمینه تعاون است و جا دارد در راستای رشد بیش از پیش این بخش با کمک همه مسئولین و بخش تعاون تلاشی ویژه نمود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.