پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ضرورت اطلاع رسانی به هنگام و مستند در ادارات مازندران

0

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خیریان پور عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان با اشاره به روز ارتباطات و روابط عمومی، ضرورت اطلاع رسانی به هنگام و مستند را بسیار مهم برشمرد و گفت: در دستگاه‌های اجرایی استان باید به روابط عمومی و ارتباطات توجه بیشتری شود.

وی همچنین با گرامیداشت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی افزود: میراث فرهنگی وآثار تاریخی گذشته همواره حائز اهمیت است و باید به میراث فرهنگی در استان توجه ویژه شود.

وی با گرامیداشت میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) خواهان توجه به نوع دوستی و انسان دوستی و اکرام نیازمندان در ماه مبارک رمضان شد و گفت: مردم به نیازمندان توجه ویژه داشته باشند.

خیریان پور با اشاره به درپیش بودن فصل تابستان و ضرورت بهینه سازی مصرف انرژی عنوان کرد: بهره وری مناسب از امکانات و مصرف بهینه انرژی باید سرلوحه کار قرار گیرد.

معاون استاندار مازندران، بر لزوم بهره گیری از فیوضات لیالی قدر تاکید کرد و با گرامیداشت روز فتح خرمشهر و روز مقاومت افزود: مقاومت مقابل تحریم‌ها می‌تواند نقش بسیاری مهمی در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان داشته باشد.

وی با اشاره به روز جهانی قدس خواستار برنامه ریزی برای مشارکت پرشور مردم در این راهپیمایی شد و با تسلیت فرارسیدن سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و قیام ۱۵ خرداد خواهان برنامه ریزی برای گرامیداشت این مناسبت‌ها شد.

خیریان پور، با بیان اینکه در خردادماه، سه رویداد مهم در استان برگزار می‌شود گفت: همایش رؤسای اتاق‌های بازرگانی کشورهای حاشیه دریای خزر از جمله برنامه‌های مهم است و نمایشگاه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان نیز همزمان با همایش برگزار می‌شود.

وی همایش سرمایه گذاری در مازندران را از دیگر رویدادهای مهم خردادماه سال جاری بیان کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.