پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

صدور حکم ریاست کانون مداحان و شاعران کیاسر

محمد رضا ابراهیمی مسئول تشکلهای دینی نمایندگی تبلیغات اسلامی کیاسر از صدور حکم ریاست کانون مداحان و شاعران این نمایندگی خبر داد.

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، محمد رضا ابراهیمی روز چهارشنبه ۲۶ فروردین ۹۴ با اعلام این خبر گفت: طی صدور حکمی از سوی حجت‌الاسلام نورالله نوری راد سرپرست این نمایندگی  محمد دودی  به مدت ۱ سال به سمت مسئول کانون مداحان و شاعران بخش چهاردانگه منصوب شد.

 

در قسمتی از این حکم چنین آمده است؛ هنر مداحی و شعر آئینی از جمله هنرهائی است که همواره مورد توجه ائمه معصومین علیهم السلام بوده است و شاعران آئینی، مرثیه سرایان و نغمه خوانان، از منزلت والائی در جامعه شیعی برخوردارند اکنون که به فضل الهی سومین دوره انتخابات کانون مداحان و شعرای آئینی بخش چهاردانگه شهر کیاسر برگزار گردیده، ضمن تبریک به شما که با حسن اعتماد هیئات رئیسه توفیق یافته و حائز اکثریت آراء  شده اید، بدینوسیله پیرو ماده چهارم آئین نامه دومین دوره انتخابات کانون، جنابعالی را به مدت یکسال به‌عنوان مسئول کانون مداحان و شاعران آئینی شهر کیاسر منصوب مینمایم، امید است در تلاشی مشترک، هدفمند و موثر به منظور گسترش فرهنگ اهل بیت علیهم السلام و تحقق منویات مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه‌ای حفظه الله، در چارچوب اساسنامه و دستورالعملهای کانون مداحان و شعرای آئینی که توسط سازمان تبلیغات اسلامی ابلاغ گردیده، توفیق خدمت رسانی بیشتر به جامعه مداحان و شعرای آئینی را داشته باشید.

 

844135

 

1 نظر
  1. ز کیاسری می گوید

    اقای دودی موفق باشید. پدر بزرگوارتان مداح اهل بیت بودند و دو تن از برادرانتان حاج حجت و حاج ابراهیم هم صدای خوشی دارند امیدوارم سبب خیر باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.