پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شرایط در مازندران عادی است

0

ایسنا/مازندران معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: در روز یکشنبه و امروز دوشنبه ۲۷ آبان ماه شرایط در مازندران عادی است.

حسین حسن‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا در مو د تجمعات طی چند روز گذشته که به دلیل افزایش ناگهانی نرخ بنزین  ایجاد شده بود، اظهار کرد: درگیری و تجمعات صرفا در روز شنبه بوده است و  روز یکشنبه و امروز دوشنبه نیز شرایط عادی گزارش شده است.

وی تصریح کرد: این‌ تجمعات بر اساس برداشت نادرست عده‌ای از اجرای طرح بوده و البته افرادی برداشت درستی هم از طرح داشته‌اند که در تجمعات حضور داشتند اما عده‌ای نیز کارهایی انجام دادند که جنبه جرم داشته و  توسط نیروهای نظامی و انتظامی هدایت و راهنمایی شدند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه هدف دستگیری افراد در اعتراضات نبوده است، خاطرنشان کرد: طبق فرمایشات رهبری اعتراض با اغتشاش متفاوت است و تا وقتی مانع تردد دیگران نشود و به دیگران حمله نکنند قاعدتا کاری به کارشان نداریم.

حسن‌نژاد گفت: در زمانیکه نیروهای عمل کننده وارد شدند، افراد مانع به مقر انتظامی هدایت شده و پس از آن به منزل خود راهنمایی کردند.

وی یادآور شد: به تناسب نوع عمل مجرمانه آزادسازی افراد صورت گرفت اما اساسا قصدی مبنی بر بازداشت افراد وجود ندارد و طبیعتا کسی که عمل مجرمانه انجام‌ دهد مطابق قانون با وی برخورد خواهد شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.