پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

«سیماک» در شهرداری کتالم راه اندازی شد

0

 مجتبی رضوانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در حوزه خدماتی شهرداری برای بهره مندی از توانمندی همه پرسنل و ارتقای تجربه و ایجاد انرژی تازه تغییراتی در داخل مدیریت های درونی شهرداری انجام شد از راه اندازی سیستم یکپارچه سیماک خبر داد.

وی تصریح کرد: در طرح استقبال از نوروز و آماده سازی شهر برای پذیرایی از مهمانان و زیباسازی شهر تغییراتی در روند کار خدمات شهری انجام شد و پاکسازی کوچه ها آغاز و تا قبل نوروز تمام کوچه ها و معابر شهر را تمیز خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت گسترده ای در حوزه زیباسازی شهر برای تغییر فضای سبز و گل کاری آغاز شد افزود:سالها بود تعدادی تیرهای برق در سطح خیابانها قرار داشت که با استفاده از پیمانکار کار شروع شد که هزینه بالایی برای شهرداری دارد.

رضوانی خاطر نشان کرد:تغییرات در ساعت کار رفتگران انجام شد که شاهد صبح با نشاط و پاکیزه ای در شهر باشیم و با همکاری اداره برق جهت ترمیم روشنایی ساداتشهر و کتالم کوشا هستیم تا در سال آینده با تاریکی کوچه ها مواجه نباشیم.

وی افزود: بر اساس توافقات خیابان پوده شهید کردکرودی، خیابان ۱۵ خرداد و مطهری ساماندهی و عقب نشینی در اولویت است ومشکل آبگرفتگی در بیشتر نقاط رفع شد و در راستای اصلاح هندسی خیابان دو راهی کتالم و ساداتشهر جهت رفع خطر پیمانکاران مشغول بکار شدند.

وی با بیان اینکه سیستم یکپارچه سیماک که مربوط به املاک بوده در شهرداری راه اندازی شد افزود: این سیستم سبب رفع نواقص و رضایت مردم می شود و پرونده ها دست به دست نمی شود و تمامی فعالیتها از طریق سیستم اینترنتی انجام می شود.

شهردار کتالم و ساداتشهر گفت: بافت فرسوده شهری با طرح باز آفرینی شهری در دستور کار قرار دارد و با گرفتن مشاور و ترمیم فضاهای شهری ناکار آمد به انجام می رسد.

وی افزود: شهرداری کتالم و ساداتشهر در تفکیک زباله از مبدا جزء شهرهای برتر شناخته شد و با کاهش حجم زباله در راستای پاکسازی محیط زیست کوشا هستیم و برای ایجاد سورتینگ زباله و زباله سوز و فعالیتی که با شرکتهای مرتبط انجام شده شهرداری کتالم و ساداتشهر از تمامی ظرفیتهای خود استفاده خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.