پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سوت‌زنی| تمرد رانندگان تاکسی یک روستا در ساری از نرخ مصوب شورای شهر

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، تعدادی از شهروندان روستای معلم‌کلا شهر ساری در «سامانه سوت‌زنی خبرگزاری فارس» با طرح موضوع افزایش خودسرانه کرایه تاکسی در مرکز مازندران، خواستار پیگیری در این‌باره شده است.

در این گزارش که از سوی مخاطب عنوان شده، آمده است؛ اول پل تجن روستای معلم کلا، رانندگان روستا در اقدامی خودسرانه طی چهارماه اخیر رقمی حدود ۱۰۰ درصد به کرایه مسیر روستا تا شهر افزودند و شورا در مخالفت با این اقدام، طی جلسه با رانندگان و معتمدان محلی، افزایش کرایه را تا ۳۰ درصد مصوب کرد.

متاسفانه رانندگان از این مصوبه شورا تمرد کردند و فشار این اقدام خودسرانه، به دوش خانواده‌هایی است که جوانان و نوجوانان آنان باید روزانه از روستا به ساری بیایند، همچنین به بخشداری و فرمانداری ساری هم اعلام شد اما گامی برنداشتند.

سید حجت‌الله هادیان بخشدار مرکزی ساری در این باره، اظهار کرد: روستاهای زیر ۲۰ کیلومتر طبق قانون تحت پوشش تاکسیرانی بوده و برهمین اساس ۵۴ روستا در حریم مصوب شهر ساری هستند، که در همین رابطه لزوم پیگیری افزایش خودسرانه کرایه تاکسی را به تاکسیرانی انعکاس کردیم تا این مساله را مورد بررسی قرار دهد.

اسدی مدیرعامل حمل و نقل و بار شهرداری ساری در این‌باره اظهار کرد: باتوجه به اینکه این منطقه ایستگاه تاکسی نیست و رانندگان شخصی درحال فعالیت هستند تمهیداتی اندیشیده شده تا با تصویب کرایه مصوب ازسوی شورا مشکلی برای مردم به وجود نیاید.

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.