پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سفارش مادر شهید مدافع حرم به نماینده دولت در مازندران

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، بعدازظهر امروز احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران به اتفاق شادمان فرماندار شهرستان نور، فرزانه نماینده مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، فرمانده انتظامی و رئیس پلیس راهور شهرستان، رئیس بنیاد شهید و تعداد دیگری از مسؤولان، در منزل شهید علی جمشیدی حاضر و با خانواده این شهید مدافع حرم دیدار کردند.

 

در این دیدار مادر شهید جمشیدی ضمن خوش آمد به استاندار و مسؤولان همراه، خطاب به وی و دیگر مسؤولان کشور و استان تاکید کرد: مراقب جوانان باشند، آنها را حمایت کنند، مشکلات اشتغال و ازدواج جوانان را برطرف کنند تا جوانان ما از دست نروند.

 

استاندار مازندران هم در این دیدار کوتاه که به واسطه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت خانواده شهید و همراهان انجام شد، اظهار کرد: ما خدمت‌گزار خانواده شهدا و مردم هستیم و وظیفه داریم خدمت کنیم تا مشکلات رفع شود.

حسین‌زادگان، گفت: با توجه به وضعیت کر ونایی استان و وضعیت قرمز برخی از شهرستان‌ها با همکاری مردم و ادارات مراسم در خور شان در فضای باز اعم از وداع، تشییع و تدفین انجام تا سلامت مردم و خانواده‌ها حفظ شود که این قطعا خواسته شهید و خانواده وی نیز هست.

 

بسیجی شهید علی جمشیدی یکی از ۱۳ شهید مدافع حرم خان‌طومان بود که به قافله شهدای کربلا پیوست و پیکر مطهرش بعد از چهار سال به اتفاق شهید کمالی به آغوش میهن بازگشت.

 /۸۶۰۲۱/ج/و


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.