پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سفارش امام و رهبری را مبنی بر عدم اطمینان به آمریکا فراموش نمی‌کنیم

0

 حجت الاسلا محمد قاسمی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود : آخرین خیانت و غیر قابل اطمینان بودن آمریکا را همگان در حمله ترکیه به کردهای سوریه دیدند که چگونه شیطان بزرگ پشت کسانی را که به او توسل کرده بودند، خالی کرد.

وی حمله ارتش ترکیه به سوریه را یکی دیگر از خدعه ها و نیرنگ های آمریکا دانست و گفت : شیطان بزرگ پس از شکست از سپاهیان ایران اسلامی به این نیرنگ متوسل شد و بیش از یکهزار داعشی را از زندان ها آزاد کرد.

خطیب جمعه ساری افزود : آمریکا و همپیمانانش هرگز حریف ایران اسلامی نخواهند شد و در صورت هرگونه تعرض ۱۰ برابر آن پاسخ خواهند گرفت.

قاسمی گفت: داشتن ولایت مطلقه فقیه  نعمتی بزرگ برای ایران اسلامی و مردم منطقه است و تمام شرارت های آمریکا و نظام صهیونیستی از پیش توسط امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب پیش بینی و به مردم گوشزد شده بود.

وی از مراسم اربعین به عنوان نمایش قدرت و شوکت جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود : برای خدشه دار کردن این همایش معنوی تمهیدات بسیاری توسط دشمن فراهم شد.

امام جمعه موقت ساری همچنین فرا رسیدن هفته ورزش را به عموم ورزشکاران مازندرانی تبریک گفت و از عموم مسئولان خواست تا امکانات لازم را برای آنان فراهم کنند.

وی گفت : با عزم ملی و استانی باید حامی ورزشکاران مازندرانی باشیم ، ورزشکاران ما در تمام رشته ها بویژه کشتی سرآمد کشور و جهان هستند و شایسته است که حمایت کافی از آنان به عمل آید.

قاسمی افزود: انقلابی بودن و ولایی بودن از ویژگی های مهم ورزشکاران ایرانی و مازندرانی است و رو به رو نشدن با ورزشکاران اسرائیلی از جمله مواردی است که باید در تاریخ ورزش کشورمان به نیکی ثبت شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.