پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سرود «سلام فرمانده» دشمن را به هم ریخت

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، عصر امروز جلسه هم‌اندیشی تقویت توانمندی‌ها و کاهش مشکلات در فعالیت‌های ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی به میزبانی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ و با حضور کیوان مرادیان نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

* ۵ طرح اولویت‌دار تبلیغات اسلامی

حجت الاسلام محمد‌علی الیاسی رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیمرغ به سابقه برگزاری جلسه هم‌اندیشی بین این شهرستان‌ها اشاره کرد.

حجت الاسلام مهدی صداقتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی از جمع‌بندی و ارائه طرح در موضوع‌های تقویت هیأت‌های مذهبی، تجهیز و ساخت خانه‌های عالم و کمک‌های فرهنگی به روحانیت مستقر، کمک در اجرای طرح ۱۹ ساله قرآنی و جشنواره فصلی قرآنی خبر داد.

حجت الاسلام داوود چمانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی قائم‌شهر به لزوم حمایت از  طرح‌های اثرگذار اشاره کرد.
حجت‌الاسلام قنبر‌علی بهرامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی جویبار از ضرورت حمایت از فعالیت‌های دینی و تبلیغی برای دست‌یابی به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد.

*تعدد و موازی‌کاری مراکز فرهنگی

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی، حضور گسترده در استادیوم آزادی و بیرون آن و اجرای سرود «سلام فرمانده» را بیانگر عظمت مردم و علاقمندی آنان به نظام اسلامی دانست و گفت: فعالیت درست فرهنگی اثر خود را نشان می‌دهد و فعالیتی که در آن اخلاص باشد اگر هم کوچک باشد، عظمت پیدا می‌کند و سرود «سلام فرمانده»، دشمن را به هم ریخت.

کیوان مرادیان با بیان اینکه باید از ظرفیت بزرگ سازمان تبلیغات اسلامی شامل روحانیت، هیئات مذهبی، مداحان، فعالان قرآنی و مبلغان به صورت بهینه‌تری استفاده شود، افزود: تعدد مراکز و موازی‌کاری از مهمترین موانع فرهنگی در جامعه است و همکاری لازم برای دست‌یابی به اهداف تبلیغات اسلامی در دستور کار قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: سرمایه‌های بزرگ ما در مدارس حضور دارند و باید برنامه‌ریزی لازم برای آن انجام شود و اگر برنامه‌های فرهنگی به درستی انجام می‌شد بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها به وجود نمی‌آمد.

 /۸۶۰۱۵/ع


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.