پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سرمایه‌گذار سورت به زودی شروع بکار می‌کند

دامادی، افزود: هروقت از سرمایه‌گذاران به طور جدی (نه کاغذی) حمایت کردیم به نتایج خوبی رسیدیم و با ادامه این روند می‌توانیم شاهد رشد مازندران باشیم.

3

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از مازندمجلس، محمد دامادی در جشن بزرگداشت خبرنگاران ساری، از شروع به کار سرمایه گذار جدید سورت خبرداد.

 

نماینده مردم ساری، به بحث گردشگری اشاره کرد و گفت: ما مترصد این هستیم که اتفاقات خوب و مثبتی رقم بخورد. چشمه سورت سال‌هاست حال و روز خوشی ندارد این چشمه یکی از پتانسیل‌های ملی است که نمونه آن را در نیوزلند، پاموکاله ترکیه و در ایالات متحده آمریکا می‌بینیم. اخیرا با پیگیری‌های خوب استاندار محترم و فرماندار کوشا و دیگر مسئولان مربوطه جلسه‌ای برگزار شد و این را به تصویب رساندیم که برای بهبود و ساماندهی اوضاع آن یک سرمایه‌گذار به زودی شروع به کار ‌کند و این نوید خوبی برای بحث گردشگری ماست.

 

دامادی، تصریح کرد: همچنین پروژه خوب و بزرگی در ساری از سد دریای خزر تا پل تجن در حال آغاز است این پروژه مختص مرکز استان نیست بلکه پروژه‌ای استانی است و قابلیت این را دارد که به قطب اقتصادی و گردشگری مازندران تبدیل شود.

 

وی، با اشاره به پتانسیل‌های عظیم گردشگری در غرب استان، بیان کرد: انتظار داریم به اندازه‌ی شان مردم منطقه، دولت در حوزه گردشگری ورود پیدا کند و حمایت‌های لازم را هم از سرمایه گذاران و هم از کشاورزان انجام دهد تا به جای تغییر کاربری‌های غیرمتعارف اراضی کشاورزی، علاوه بر رونق کشاورزی به بحث گردشگری منطقه نیز توجه شود.

 

دامادی، افزود: هروقت از سرمایه‌گذاران به طور جدی (نه کاغذی) حمایت کردیم به نتایج خوبی رسیدیم و با ادامه این روند می‌توانیم شاهد رشد مازندران باشیم.

 

3 نظرات
  1. محسن می گوید

    هر دم از این باغ بری میرسد
    تازه ز تازه تری میرسد

    یک بار میگویید می خواهید به سه روستا بدهید
    یک بار می گویید که میخواهید به سرمایه گذار غریبه بدهید
    وقتی در همین چهاردانگه عزیزمان سرمایه گذار بومی داریم چرا سمت غریبه های از ما بهتران می روید؟؟؟؟؟؟ چرا؟؟؟
    جناب یخشدار کجاست؟؟؟؟

  2. z m. می گوید

    امید واریم این دفعه هم وعده سر خرمن نباشه.ما دیگه گوشمان از این سرمایه گزار سرمایه گزار پر شد . ولی امید واریم به یمن ولادت آقا امام رضا از این به بعد حرف مسئول با عملش همراه بشه ….انشاالله

    1. اصغر می گوید

      من خودمم شنیدم تو همین کیاسر سرمایه گذار داریم. چرا میریم کانون اتمبیلرانیو از تهران میاریم که سودش تو جیب اونا بره؟؟؟؟
      نه دهیاری ها نه غریبه های تهرانی. فقط سرمایه گذار محلی. شنیدم امید عالیشاه و محسن کریمی هم میتونن سرمایه گذاری کنن و دنبالشن که متاسفانه در سطح فرمانداری و بخشداری لابی قدرتمندی ندارند. اما پولشو دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.